מותגי קנאביס | קנאשור – Cannassure

קנאשור קנאביס
חברת קנאשור החלה לפעול בישראל בתחילת 2019 עם מתקני גידול ההידרופוניים הראשונים במדינה. פחות משנה לאחר מכן החברה כבר מחזיקה מערך ייצור ופיתוח לקנאביס רפואי הכולל ריבוי, גידול במתקן Indoor אירופוני, מיצוי, עיבוד, אריזה וניהול שרשרת אספקה לבתי מרקחת. איך קנאשור עושים זאת?

מתקן הגידול של חברת קנאשור הנו מתקן גידול סגור ומבוקר (indoor) שעושה שימוש בטכנולוגיה אירופונית. בשיטה זו הצמח גדל עם שורשיו באוויר (ללא מצע אדמה) יחד עם מערכת המאפשרת דיוק ומענה לכל צורכי הצמח. ההשקיה מבוצעת בהתזה ישירה לשורשי הצמח בשילוב בקרת תאורה, לחות, טמפרטורה ומערכת סינון אוויר. גידול קנאביס בתנאים אלו מאפשר מימוש הפוטנציאל הגנטי של הצמחים ובכך לקבל מוצר קנאביס איכותי והדיר. 

קנאשור מציבה סטנדרט למגדלי הקנאביס הרפואי בישראל. ראשית, היא הראשונה להפעיל מתקן גידול IMC-GMP סגור עם חדרים נקיים ומערכות שמירה על לחות, טמפ’ וסינון אוויר. דרגה כזו של שליטה במזג האוויר והיכולת לנקות חלקיקים מזיקים מהאוויר מוכרות לנו רק מתעשיות אולטרה-סניטריות כגון ייצור שבבים וביו-רפואה. שיטת הגידול האירופונית גם לא משתמשת כלל במצע, וכך נמנעים גם מזיקי הקרקע תוך הקטנת הצורך בשימוש בחומרי הדברה. 

קנאשור קנאביס
מתקן הגידול האירופוני של קנאשור באשדוד

מוצרי קנאשור

סדרת Indoor

מוצרי קנאשור מחולקים לשתי סדרות מוצרים: אינדור וסלקט. אינדור (Indoor) מביאה למדפים תפרחות בגידול Indoor מהשותפים שלה, ובעתיד תביא גם את תוצרי מתקן הגידול האירופוני שלה. כבר כעת הסדרה מכילה כמה גנטיקות מוצלחות, וביניהן אדיסון בקטגוריית ה-T20\C4. זן עתיר THC מטיפוס סאטיבה שמקורו בהכלאה בין הזן האש-פלאנט (Hash-Plant) השמנוני והעשיר בטריכומות עם זן קריטיקל מאס (Critical Mass). 

נוסף אליו בסדרת האינדור נמצא את גלילאו בקטגוריות T10\C10 ו-T5\C10. גלילאו הוא זן היברידי עם נטייה לאינדיקה. מקורו בהכלאות של בלו קוש (Blue kush), בלאק דומינה (black domina), או.ג’י. קוש (OG Kush) וקנטוניק (cannatonic). 

סדרת Select

הסדרה החלופית של קנאשור – סלקט – מציעה את תוצריהם של השותפים הקרובים של החברה; חוות הגידול שקנאשור משתפת איתם פעולה ומציעה להם את פיקוח המומחים שלה. סדרת סלקט מחזיקה בתוכה את ספיריט (Spirit): סאטיבה T15\C3 עם ביקורות טובות ברשת, ואת סלקט 001: זן אינדיקה T15\C3 שפותח במכון וולקני בהנחיית הפרופ’ משה פליישמן. כמו כן, הסדרה מכילה את קארמה וגרייס (Grace) – זן T3\C15 ייחודי, ולאחרונה גם הוסיפה את Inspire לקטגורית ה-T20\C4 שקיבל ביקורת מעורבת בסקירת קנאליסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן