מותגי קנאביס | אדם וחוה

אדם וחוה קנאביס
אדם וחוה הוא מותג בוטיק מבית בול פארמה. החזון של המותג החדש הוא לאתר ולשווק את תפרחות הקנאביס האיכותיות ביותר שיש לחוות בישראל להציע. באדם וחוה שואפים לחבר את החקלאות הישראלית השורשית עם האהבה לצמח הקנאביס. לשם כך הם יצאו למסע למציאת הזנים האיכותיים והיציבים ביותר בארץ, תוך איתור אנשי מקצוע ייחודיים וטכנולוגיות מעניינות. שמות המוצרים מספרים על המוצר דרך שימוש עשיר בשפה העברית ומהדהדים את האופי האומנותי שהמותג לבש.

אדם וחוה הוא מותג קנאביס שקם בשנת 2021 בתור חברת בוטיק למוצרי קנאביס. המותג הוקם בשאיפה לתת כבוד לגידולים ישראלים מובחרים ולחקלאות מקומית חכמה, וליצור קטלוג מוצרים המורכב מתוצרת מקומית איכותית שתוכל להתחרות גם במוצרי היבוא. קטלוג המוצרים של המותג נשען על מסע שנציגיה עורכים באופן מתמשך לאיתור התפרחות האיכותיות ביותר מהחוות המוצלחות ביותר ברחבי הארץ.

ההבטחה לצרכן

השם אדם וחוה נולד מהרצון להדגיש את החשיבות של החיבור בין האדם לאדמה. הוא מהדהד את המהות של חקלאות שנטועה בישראל כבר אלפי שנים. אדם וחוה שואפים לחבר את הידע והאהבה לצמח הקנאביס והחקלאות הישראלית השורשית למטופלים וצורכיהם, והמסע המתמשך לאיתור חוות ותוצרות איכותיות בעיניהם מהווה ביטוי לערכים אלו. 

הצוות של אדם וחוה מבקר בחוות ברחבי ישראל, מחפש את הגידולים האיכותיים ביותר, את המגדלים בעלי הנסיון והידע, ומיוחד את אלה שהשכילו לשלב שיטות עבודה חדשניות וטכנולוגיות מתקדמות. החוות בהן הצוות מבקר נבדקות באשר לאופן בו הן מתנהלות, לרמת ואיכות הציוד, השמירה על טוהר אזורי העבודה וכדומה. התפרחות נבחנות גם בשטח וגם במעבדה בבדיקות ריכוזיות, שאריות מזהמים וכדומה. 

תוצרת מקומית יציבה אך מגוונת

באדם וחוה לא מתכננים להקים מתחמי גידול עצמאיים, אלא להתמיד בשיתופי פעולה עם חוות שונות ברחבי הארץ. באשר לשאלות היציבות הגנטית, מהצוות המקצועי נמסר לנו כי חלק מהתנאים עם החוות הם עסקאות לטווח ארוך. כלומר, לפני תחילת העבודה מתבצע תהליך וידוא שיש לחווה את היכולת לספק את הזן לאורך זמן. 

בנוסף, הם לא יעבדו עם אצוות זמניות או ניסיוניות. הדבר גם אומר שאם תהיה הפסקת פעילות בחווה המספקת מוצר מסוים, המוצר ירד מהמדף ולא יוחלף עם זן שונה. בנוגע לדאגה לשמירה על יציבות איכותנית, באדם וחוה מחויבים על פי חוק לבדוק את התפרחות במעבדות לפי תקן IMC GMP, לא קשר באיזה חווה המוצרים גודלו. 

אדם וחוה קנאביס ערב ערפילי
ערב ערפילי

מוצרים

כרגע קטלוג המוצרים  של אדם וחוה נשען על תוצרת מקומית של זנים שפותחו בארץ ובחו״ל. חלק מהחוות איתן הם עובדים אפילו מחזיקות מומחים מקליפורניה שעוסקים בטיפוח זנים כאן בישראל. 

מאדם וחוה נמסר כי יתכן ובעתיד היא תעסוק בפיתוח גנטיקות בלעדיות שיתאימו לסטנדרטים של החקלאות החכמה והתוצרת האיכותית שהם מציבים, אך לא כרגע. שמות המוצרים של המותג קורצים לשירה העברית, כמחווה לעושר השפה שלנו. 

זני האינדיקה נקראו בשמות ליליים: ערב ערפילי, יפה כלבנה, ליל כוכבים, בעוד זני הסאטיבה מעבירים מסר מעורר: קרן שחר, שביל הזריחה. השמות אינם מתמקדים בזן המקור או הטעמים, אלא בהשפעה הכללית של כל מוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן