מוצרי קנאביס כחול לבן ששווה לשים לב אליהם

מוצרי קנאביס כחול לבן

בשנה האחרונה, זני הקנאביס המיובאים מקנדה תפסו נפח גדול בשוק הקנאביס הישראלי. אך לאור הרגולציה המחמירה של משרד הבריאות, יבוא נוסף כמעט ולא נראה באופק. כשזהו המצב מטופלי הקנאביס מחפשים המלצה על מוצר קנאביס איכותי לחודש הבא. בשנת 2019 ובתחילת 2020 השוק המקומי היה במצב של מחסור והתפרחות הישראליות לא ענו על דרישות האיכות של מטופלי הקנאביס. מאז השוק השתנה רבות. תקופת היבוא דחפה את המגדלים הישראלים להעלות הרף ולספק מוצרים יותר איכותיים. אז הנה התפרחות שנותנות לנו סיבה להרגיש אופטימיים גם כשאין הרבה מוצרי יבוא.

תכלת ובלאק בסדרת ניצן

אחרי מספר מחזורי גידול פחות מוצלחים, התרשמנו שהמוצרים הוותיקים של שיח עושים קאמבק. האצוות האחרונות של תכלת ובלאק, זני הדגל המקומיים של שיח, זוכים לחוות דעת מעולות שמזכירות ימים עברו. תפרחות דחוסות וריחניות, עם השפעה ניכרת, שמעידה שבשיח זוכרים איך לגדל קנאביס איכותי.

כרמל וג’ונגל דרימס מבית פארמוקן

מי שעוקב מקרוב אחרי ההתנהלות של פארמוקן בשנה האחרונה, יכול בהחלט להתרשם שהחברה קשובה לצרכי המטופלים שלה. בלי הרבה רעש ובלי אריזות מפוצצות, החווה מעמק יזרעאל מצליחה לספק את הסחורה. אחרי האכזבה מהזן גלבוע, פארמוקן דאגה להעלים אותו לחלוטין מהמדפים, והניחה במקומו את ג’ונגל דרימס. מאחורי השם המיוחד שבחרו בחברה למוצר נמצא הזן או ג’י קוש, אינדיקה מפורסמת במיוחד שידועה באפקט העוצמתי שלה. ג’ונגל דרימס של פארמוקן זוכה עד כה לביקושים גבוהים במיוחד ולחוות דעת מעולות.

מוצר נוסף של פארמוקן שלא מאכזב הוא כרמל. מטופלים שלא מסתנוורים מאחוזי THC גבוהים, יכול להיות שזו הסאטיבה בשבילכם. הוא אינו עובר בדר”כ את רף ה-20%, אך הוא ממשיך לקבל ביקורות טובות, ויש לא מעט מטופלי קנאביס שזו הסאטיבה הקבועה שלהם לשעות היום ואחה”צ. כרמל מגיע עם תג מחיר נוח יחסית ונותן תמורה ראויה לכסף.

ים ואור מבית טוגדר

מוצרי קנאביס מומלצים אור וים

לפי גנטיקות הזנים שראינו עד עכשיו, ניתן לומר שטוגדר עשו עסקה טובה. כל הזנים של החברה הצעירה נרכשו מבנק הזנים הוותיק מאמסטרדם – דאטץ’ פאשן (Dutch Passion). החברה ההולנדית החלה לעבוד כבר בשנות ה-70, ויודעת דבר או שניים על פיתוח זני קנאביס. .

בתוך כך שניים מהם בולטים במיוחד. הראשון הוא ים (מרנג); הכלאה של וודינג קייק ואנימל קוקיז, שני זני קאלי משובחים. והשני הוא אור (גלוברי או ג’י); הכלאה של הזנים המיתולוגיים גורילה גלו 4, או ג’י קוש ובלוברי. ים ואור גדלים במתקן הקנאביס של טוגדר, ובינתיים הם עושים עבודה לא רעה בכלל בטיפוח שלהם. כל אחד מאלה יהיה בחירה טובה למי שמחפש אינדיקה איכותית לסוף היום.

PK ורומא שווים בדיקה

מוצרי קנאביס מומלצים רומא וPK

הזנים הוותיקים PK של בטר ורומא של IMC, כנראה ימשיכו להיות במרכז העניינים. חוסר היציבות של זני הדגל שלהם נותן הרבה סיבות לדיון, אבל גם סיבה לאופטימיות. אמנם השקיות של הזנים האלו זכו לא פעם לביטוי “שקית הפתעות”, אך דבר אחד בטוח, כשהאצוות של רומא וPK טובות הן נחטפות במהירות וזוכות לחוות דעת מעולות. למי שמתלבט אם לרכוש את האחד מהזנים האלו, כדאי לבדוק עם מטופלים שכבר רכשו ולקבל חוות דעת עדכנית ואצווה מומלצת.

אמנזיה מבית טבע אדיר

באופן די עקבי ולאורך לא מעט שנים, אמנזיה הוא המוצר המוצלח ביותר של טבע אדיר. מדובר באחד הזנים המפורסמים ביותר בעולם, והמלך הבלתי מעורער של סצנת הקנאביס החוקית באמסטרדם. עלייה לארץ הוא עשה עוד מימי טרום רפורמת הקנאביס. וכבר אז הסאטיבה המעוררת של טבע אדיר זכתה לאהדה רבה. גם לאחר הרפורמה התפרחות שמרו על יציבות, ופעם אחר פעם הוא מספק למטופלי הקנאביס מוצר איכותי עם ריכוזי THC גבוהים במיוחד. החיסרון היחיד של אמנזיה הוא ברצף האספקה לבתי המרקחת, אז כשהוא נכנס למלאי כדאי לחשוב מהר לפני שההחלטה אם לקחת אותו כבר לא תהיה בידיים שלכם.

 

________
סקירה זו וכל תוכן או נתונים הכלולים בה, ניתנים אך ורק למטרת ידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ רפואי/מקצועי, אבחון, טיפול או שירותים רפואיים אחרים היוצרים באופן כלשהו יחסי רופא/מטופל ו/או המלצה על טיפול ו/או מוצרים כלשהם. בכל שאלה בנוגע לעניינים הבריאותיים שלך ו/או בנוגע למוצרים, אנא התייעץ ברופא המטפל בך או ברוקח בבית המרקחת המנפק את המוצרים. השימוש וההחזקה של קנאביס רפואי מותנים ברישיון משרד הבריאות בהתאם לפקודת הסמים המסוכנים [נוסח חדש], התשל”ג-1973 ונהלי משרד הבריאות. השימוש וההסתמכות על כל התוכן המופיע בסקירה זו הינו באחריותך בלבד. וקנאליסט לא תהיה אחראית על שום החלטה או פעולה שננקטה על ידך כתוצאה מהסתמכות על תוכן זה. סקירה זו מיועדת אך ורק לאנשים מגיל 18 ומעלה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן