זן השבוע: מירון (סקובידי)

מירון, או סקובידי (SCooBD) של פארמוקן הוא זן אינדיקה דומיננטי הנכלל בקטגוריית T10\C10. הוא הזן הנמכר ביותר מבין כל התפרחות המאוזנות, והשמיני הכי פופולרי מבין כל התפרחות בשוק הרפואי כשלפניו אך ורק תפרחות עתירות THC. עם טעמים מתוקים ואפקט מורגש, מירון מטפס גבוה במיוחד בטבלת המכירות ומוכיח את הערך של גנטיקה מאוזנת, אחידה ומדויקת.

היסטוריה

מירון של פארמוקן שייך לקבוצה מיוחדת של 16 זני קנאביס (מתוך מעל מאה) שעמדו בקריטריונים של הרפורמה ב-2019 ונשארו על המדף. זה עושה אותו לאחד הזנים הוותיקים דה-פקטו בשוק הקנאביס הרפואי בישראל, מאחת החוות המקומיות הוותיקות בתחום. לוותק של הזן בשוק יש חשיבות עצומה מפני שבשוק שלא מתיר הפריה בעזרת אבקנים של צמחים זכרים – זמן מסלול הוא הרכיב המשמעותי ביותר בהשבחת גנטיקה. 

נראות

גנטיקות עשירות ב-CBD נוטות לקבל נראות ייחודית, ומירון הוא דוגמה מעולה לזה. תפרחת מירון מאופיינת במראה מדובלל ודי אוורירי. הגיזום מוקפד – ניכר שהתפרחת עברה טרימינג ידני  כדי לשמור על התפרחות העדינות במבנה הטבעי שלהן. מירון מאופיין בפרחים מוארכים, חרוטיים בגודל של ס”מ וחצי לכל היותר. התפרחת מאופיינת בגווני ירוק ברושי עם נוכחות סגלגלה.

טעמים

הטעם של מירון הוא אחד מנכסי צאן הברזל של הגנטיקה, אך אין מפרט טרפנים מדויק לזן. פרופיל הטעמים והארומות מתוק ופירותי עם סיומת גבינתית חריפה, מה שעשוי להצביע על שילוב מירסן עם קריופילן כמו גם נוכחות של לינאלול, טרפינול או אפילו פינן. טעמה הניכר של הגנטיקה זוכה לתגובות טובות ברחבי הרשת, ומטופלים התייחסו לנושא הטעם הטוב בכמעט בכל ביקורת שהתקבלה אצלנו בנוגע למירון.

קנבינואידים 

מירון נכלל בקטגוריית T10\C10 ומכיל בין 6% – 14% של THC ו-CBD. אצוות אחרונות שנדגמו הכילו בערך 7% THC ו-CBD. מירון הוא זן אינדיקה דומיננטי המתאים לשימוש יום ולילה – הוא לא מרדים יותר מדי וגם לא מעורר אלא מאזן, מרגיע ועוזר מאוד לכאבים. פארמוקן ממליצים על מירון למטופלי אונקולוגיה, אלצהיימר וגם לסובלים מטרשת נפוצה.

בוגר, בשל, מדויק

מירון הוא זן בוגר שנמצא הרבה זמן בשוק המקומי והתייצב לכדי גנטיקה מאוזנת ואחידה עם השפעה משככת ומרגיעה וזר טעמים וארומות ניכר. עם החזות הפרועה וריכוזי קנבינואידים מתונים הוא לא מהווה אטרקציה למטופלים שמחפשים תפרחת פוטוגנית עם אימפקט עוצמתי. זהו זן קנאביס מנוסה, בשל ומדויק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן