זן השבוע: גורילה גלו (Gorilla Glue)


סדרת היהלומים החדשה של קנדוק נחתה בבתי המרקחת ובראשה מוצר הדגל: הגורילה גלו (Gorilla Glue). לאחר מספר שבועות המוצר כבר מוביל בטבלת המכירות. גלו את כל הסודות של הגורילה: הגנטיקה, הטעמים והארומות, ההשפעות ובתי המרקחת בהם תוכלו להזמין את תפרחת ה-T20\C4 החדשה של קנדוק.

שיתוף הפעולה בין קנדוק לטילריי (Tilray) הקנדית מנחית על מדפי בתי המרקחת את הגורילה גלו, והדעות עדיין חלוקות. גורילה גלו של קנדוק הוא המוצר הראשון והמוביל בסדרת היהלומים החדשה של קנדוק: Diamonds ששמה לעצמה כמטרה לייבא את מיטב זני הקנאביס הקנדים המובילים בעולם ולשווק אותם למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל. לאחר שבוע בלבד הזן הספיק לצבור שבחים ברחבי הפורומים לקנאביס בישראל, וגם אצלנו בקנאליסט. אך יחד איתן, גם ביקורות על פרחים קטנים.

גנטיקה ומקור – אמריקה!

אם לא הכרתם את הגורילה גלו עד היום – כדאי לזכור שזהו אחד הזנים המפורסמים בסצנת הקנאביס החוקי והרפואי בארצות הברית. הגנטיקה נוצרה מהכלאה של Sour Dubb ,Chem’s Sister ו-Chocolate Diesel. מקור השם בתחושת ה”הדבקה” שהזן משרה בגוף (Gorilla Glue הוא דבק מהיר אמריקאי מפורסם). הגורילה גלו הפך מהר מאוד לזן מבוקש על ידי קהל הצרכנים באמריקה ובקנדה, וזכה בפרסי ה-Cannabis Cup  במישיגן ולוס אנג’לס ובמקום הראשון בתחרות ה-High Times World Cup.

פרופיל קנבינואידי וטרפינואידי ייחודי

הגורילה גלו של קנדוק מכיל בממוצע 24.6% THC – כבר כאן אפשר לראות שמדובר בתפרחת T20\C4 עוצמתית מאוד. אף אל פי שהגורילה גלו הנה אחת האינדיקות המפורסמות בעולם כרגע – הזן הנו היברידי הנוטה ל- 60-65% אינדיקה. עובדה זו משאירה חלון להשפעה מרוממת רוח, יחד עם אפקט אופורי ומרגיע בכל הגוף. יעיל במיוחד לבעיות שינה, פוסט טראומה, כאבים כרוניים וחרדות.

אל פרופיל קנבינואידי עשיר מצטרף גם מקבץ טרפנים ייחודי: לימונן (Limonene), מירסן (Myrcene), וקריופילין (Caryophyllene). טרפנים מדייקים את השימוש הרפואי של הגנטיקה הזו עוד צעד למצוינות בטיפול בכאבים כרוניים ובפוסט טראומה. שלושת הטרפנים האלו שזורים זה בזה ובכך מקנים לגורילה גלו טעמים וארומות בלעדיים וניתנים לזיהוי של אדמה עם גוונים חמצמצים-חריפים.

רוצים לנסות? להזמנה לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן