זן השבוע: אופל (Opal)


תאגיד הקנאביס המקומי BCANN (בזלת) זכה להרבה תשומת לב חיובית לאחרונה בזכות אופל, זן אינדיקה T20\C4 שהחברה מייבאת מפורטוגל. בין אם זה בזכות נבחרת זני מקור כל כך מבטיחה, טעמי העוגיות העדינים או ההשפעה משככת הכאבים ומשרת השינה – אנחנו לא מופתעים בכלל. הכירו את אבן החן התכולה של קבוצת בזלת.

 

היסטוריה

אופל מורכב מארבעה זני מקור מפורסמים. הראשון: ווייט ווידו (White Widow) – הייבריד קלאסי משנות ה-90 שעדיין מככב בקרב צרכני פנאי ומטופלים מכל העולם. אליו מצטרפים ההודים: מאסטר קוש (Master Kush), קריטיקל קוש (Critical Kush), והאחרון החביב הוא אמנזיה הייז (Amnesia Haze).  כל זן מקור פותח על ידי קופי-שופ אגדי אחר באמסטרדם. ביחד הם יוצרים את אבן החן התכולה של קבוצת בזלת: אופל. 

אופל מיובא לישראל ממתקן הגידול הפורטוגלי של תאגיד הקנאביס הבינלאומי Emmac. למעשה, זהו אחד הזנים הראשונים שיובאו לישראל למטרת שיווק לקהל הרחב, והוא הראשון שהציג אחוזי THC מדויקים לכל אצווה. קבוצת בזלת התחילו את היבוא בחודש פברואר 2020 במטרה לענות על מחסור אדיר שהיה אז בתפרחות T20\C4 בשוק.    

נראות

תפרחת אופל מאופיינת בפרחים קטנים, בקוטר של סנטימטר וחצי בערך. דחיסות התפרחת נוחה לעיבוד, והפרח נגרס ונפתח בצורה אחידה. יחד עם זאת, התפרחת מעט יבשה וראוי לציין כי אין בה הרבה שמן. הפרחים בצבע ירוק דשא עוצמתי עם קצוות מעט בהירים יותר. שערות העלי בתפרחת חומות-אדמדמות, בגוון נחושת. בנוסף, מעל התפרחת שכבת טריכומות מנצנצת במיוחד.

קנבינואידים וטרפנים

זן אופל מציג מספר אצוות שנעות בטווחים של 19% THC עד 23.4% THC והעדר כמעט מוחלט של CBD בדוחות המעבדה. מדובר בפרופיל קנבינואידי עוצמתי לכאורה, אך מטופלים מדווחים על השפעה מתונה ולא עוצמתית מדי. הוא זן אינדיקה מומלץ לשימוש בשעות הערב לקראת שינה. מרגיע, משכך כאבים, משרה שינה ויעיל במיוחד למניעת נדודי שינה.

לזני המקור של האופל יש מפרט טרפנים די דומה. מירסן הוא הטרפן הדומיננטי כמעט בכולם, ואשר אליו נוספים הטרפנים קריופילן ולימונן. ווייט ווידו מכניס גם קצת פינן לתערובת. פרופיל זה מרכיב חוויית טעם צמחית-מפולפלת במיוחד עם תווים ניכרים של הדרים ואורן. הניחוח צמחי-אדמתי, והולם את זר הטעמים של האופל. שימו לב – טעם התפרחת מתון במקצת.

לסיכום

אופל הוא מוצר קנאביס שמגיע לישראל מפורטוגל. הזן פותח בעזרת נבחרת זני דגל עוצמתיים מקופי-שופס ומפתחי זנים אגדיים מאמסטרדם. ארבעת זני המקור הנבחרים יוצרים תפרחת קטנה, דחוסה ונוצצת שנראית כמו קובץ אבני חן, עם ניחוח צמחי-אדמתי וטעמי פלפל. התפרחת מומלצת לשימוש לילי, ויעילה במיוחד לשיכוך כאבים ובעיות שינה.

לכל המוצרים המופקים מזן אופל, לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן