גידול חממה | Greenhouse

גידול חממה קנאביס
גידול קנאביס בחממה מאפשר לשלוט באור השמש המפיק ספקטרום מדויק בו הצמחים בכדור הארץ התרגלו לצמוח. הספקטרום אשר תחתיו הם גם מגיעים לביטוי המלא ביותר שלהם.  באבזור נכון של חממה, ניתן יהיה לשלוט בטמפרטורות, באחוזי הלחות, בזרימת האוויר, בעוצמת הרוח ואפילו באחוזי הפחמן הדו חמצני בסביבת הגידול. עם זאת, גידולי חממה מושפעים ממזג האוויר המשתנה בין עונות השנה, ודורשים עבודה קשה, התאמות והיכרות עם השטח.

חממות מספקות לחקלאי הקנאביס מבנה בו הם יכולים להתקין מערכות לשליטה על שעות ועוצמת אור השמש. פקטור זה לבדו מכפיל את מספר מחזורי הגידול שניתן להפיק בכל שנה, ויש שיאמרו שאין תחליף לפרופיל הטרפנים והקנבינואידים שאור שמש מפיק בצמחי קנאביס. בנוסף לזאת, החממה גם מאפשרת לחקלאי הקנאביס שליטה בטמפרטורה, לחות, אוורור ואפילו רמות פחמן דו חמצני בעזרת אבזור נכון.

אולם השליטה אינה מוחלטת כמו במתקני גידול סגורים. חממה היא מבנה פלסטיק דק. היא מושפעת מקור וחום, מקרני השמש הארוכות והחלשות בעונות הקרות ובנוסף – היא מתבלה מהגשמים בתדירות גבוהה. משמע – גידול קנאביס בחממה אולי מספק פתרון חכם וחסכוני לתוצרת איכותית במיוחד, אך הוא מצריך יותר תשומת לב ועבודה מאומצת מגידול במתקן סגור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן