סקירה לתפרחות תבור אינדיקה | פארמוקן

תבור קנאביס חוות דעת
בחנו את האצווה הנוכחית של תבור, אינדיקה T15\C3 ותיקה מבית פארמוקן. על פניו, תבור הוא סוס מנצח: גנטיקה שפותחה מאחת החוות הראשונות שגידלו קנאביס רפואי בישראל. לאחר סקירה מקרוב אפשר להבין בדיוק מה גורם לקהל המטופלים לאהוב את המוצר הייחודי של פארמוקן: טעם נקי, חוויית עישון חלקה והשפעה נעימה ומשככת כאבים.

תבור הוא זן עם אופי אינדיקה דומיננטי וכמעט טהור (80\20) שנמצא איתנו כבר כמעט חמש שנים. זהו פרק זמן מכובד לגנטיקת קנאביס, דבר המעיד על יציבות הזן. זני המקור של תבור הם הוואי אפגני (Afghan Hawaiian) זן אינדיקה דומיננטי וביג סקאנק קוריאני (Big Skunk Korean) זן היברידי עם נוכחות ברורה של סאטיבה, מה שכנראה מספק לו את החזות האוורירית שלו. 

 

נראות

תבור של פארמוקן הוא זן קנאביס מסוג אינדיקה דומיננטי, אך התפרחת מוארכת ולא דחוסה כל כך. הזן בוהק בירוק בגוון זית בהיר ומכיל פרחים ארוכים, עדינים ואווריריים מעט. שערות עלי כתומות – חומות בולטות בין הניצנים וניכרים די הרבה עלים שמכסים את התפרחת. נוכחות העלים על התפרחת נובעת כנראה מטרימינג (גיזום) לא מושלם. חלק ממכונות הגיזום האוטומטיות מעבדות פרחים קטנים ואווריריים פחות טוב. עם זאת, ייתכן גם שהעלים נשמרים בכוונת תחילה כדי להגן על התפרחת העדינה. בכל אופן, הם לא פגעו משמעותית בטעם, בארומה או בהשפעה. 

קנבינואידים

תבור נכנס לקטגוריית T15\C3. הוא מכיל בין 11% – 19% אחוזי THC ועד 5.5% CBD. אצווה מס’ PH10259TAV160 שנבדקה הכילה 14.6% THC, ולא הכילה CBD כלל. בהתאם, ציפינו לתפרחת קנאביס שגרתית וממוצעת – אבל קיבלנו הרבה מעבר. 

השפעתו של תבור מורגשת כמעט מיד ומחזיקה לשעה וחצי – שעתיים לכל הפחות; היא מרגיעה את הנפש, מרפה את כל השרירים בגוף ומותחת חיוך באופן כמעט מיידי תוך כמה דקות. ההשפעה נעימה ומומלצת מאוד לכאבים כרוניים, לחצים, דיכאונות ואפילו להגברת תיאבון והשריית שינה.

טעם וריח

תבור מכיל זר טעמים וריחות פירותי ומתקתק שנחווה בחוויית עישון או אידוי חלקה להפליא. פתיחת השקית מעלה ניחוח צמחי מתוק ופירותי לאוויר. הניחוח מזכיר עשבי תיבול, בננה וקצת סוכריות. בעישון וגם באידוי ניתן לחוש כמעט מיד במקבץ טעמים פירותיים מתקתקים שמזכירים גם הם תווים של פירות – ובעיקר בננה. הטרפנים הבולטים בזן תבור הם מירסן ואקליפטול, שמלבד הארומה שלהם, ידועים בהקלה על כאב.

סיכום

לסיכום, תבור הוא זן ותיק שמגיע מבית טוב שצבר הרבה אהדה בשוק הקנאביס הישראלי לאורך השנים. הפרחים אמנם לא שמנים, תפוחים ומרשימים, הטרימינג גם כן טעון שיפור, אבל חוויית העישון כל כך חלקה, טעימה, ריחנית ומורגשת שקל להבין את הפופולריות של הזן. אסור לפספס את תבור של פארמוקן אם אתם מחפשים מוצר מוצלח במדף זני האינדיקה T15\C3. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן