מותגי קנאביס | בטר – Better

בטר קנאביס
חברת בטר (Better) (קאן פרמצבטיקה) פועלת בישראל עוד משנת 2008. היא מחלוצות הקנאביס הרפואי בישראל, ובמרוצת השנים בנתה לה שם עולמי בזכות פרקטיקות גידול טהורות, תפריט גנטיקות בלעדי, מותאם וייחודי ושיתופי פעולה  עם האוניברסיטה העברית במחקר קנבינואידים. קבלו הצצה קטנה על מאחורי הקלעים של חברת בטר.

חברת בטר עוסקת בפיתוח זני קנאביס רפואיים מותאמים להתוויות ומחלות כגון אפילפסיה, אוטיזם, כאב כרוני, פוסט טראומה והתוויות נוספות עוד מ-2008, כשהייתה בין הבודדות שעשו זאת בישראל. בעשור האחרון בטר רכשה לה גם שם עולמי של פורצת דרך בתחום הקנאביס הרפואי בזכות טכנולוגיות המבטיחות מוצרי קנאביס עקביים, בטוחים ונקיים מכימיקלים. למעשה, החברה צברה ניסיון טיפולי ייחודי  ברמה הגלובלית ובשנה שעברה קיבלה אישור לניסוי קליני על טיפול באפילפסיה לילדים ובני נוער באוסטרליה.

בטר קנאביס

חלק גדול מההצלחה של בטר נובע ממחקר ופיתוח של גנטיקות ייחודיות עם מחזורי גידול קצרים, פרופילים קנבינואידיים יציבים ועמידות גבוהה והכרחית ביותר בפני מזיקים ועובש שיכולים לתקוף בקלות בהעדר כימיקלים מדבירים. לדברי החברה, צוות המחקר והפיתוח טיפח את הזנים כך כדי שיכילו רמות קנבינואידי THC ו-CBD מדויקות שהינן הכרחיות לטיפול במצבים רפואיים שונים כמו: אפילפסיה, סרטן, פוסט-טראומה, טרשת נפוצה, פרקינסון, קרוהן, טורט, כאב כרוני ועוד. בנוסף למחקר הגנטי, בטר משתפת פעולה עם האוניברסיטה העברית ומפעילה מכוני מחקר בתחומי ביולוגיה ובוטניקה. מיזמים אלו הובילו לפיתוח קנבינואידים מלאכותיים, ובסיס לייצור תרופות קנאבינואידיות.

בטר בנתה עם הזמן נוכחות בשוק הישראלי עם כמה מוצרים בולטים. הזן Support PK הוותיק והמבוקש הנו זן הדגל של החברה ומסייע לשינה ולהקלה על כאב. הזן  Stable KK הנו צאצא היברידי של קירה קוש (Kira Kush) שזוכה להרבה אהדה ממטופלי קנאביס בקטגוריית T15\C3. שימו לב – האינדיקה אמנם דומיננטית במוצר ההיברידי הזה אך מעדויות של מטופלים ניכר שהוא מתאים גם לשימוש יום. הזן הפופולרי מגיע בקרוב גם בגרסת T20\C4 בפעם הראשונה בישראל, ומצטרף ל-Enable AK T20\C4 שגם לאחרונה קיבל גרסה חדשה לקטגוריה עתירת ה-THC. עוד מוצר שמככב עם קירה קוש בקטגוריית ה-T15\C3 הוא Active LK, אינדיקה חזקה המתאימה לשימוש לילי. עוד מוצר מומלץ מבטר הינו שמן PK T20\C4 שמוביל מבחינת ביקורות טובות בקטגוריה שלו, כנראה בזכות הליך מיצוי ישירות מהצמח ללא כל סינטוז.

מתעניינים? היכנסו לקנאליסט להזמנת מוצרים של חברת בטר. לפרטים נוספים, קראו את קטלוג מוצרי החברה. לקטלוג בשפה הערבית לחצו כאן, ובאנגלית לחצו כאן.

2 thoughts on “מותגי קנאביס | בטר – Better

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) אומר:

    למה לשקר פעם ה pk lk kk היו הרבה יותר טובים מ t20

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) אומר:

    Very nice and informative article

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן