מותגי קנאביס | טבע אדיר – Teva Adir

טבע אדיר קנאביס

טבע אדיר היא אחת מיצרני הקנאביס החלוצים בשוק הישראלי. החברה הוקמה בשנת 2008 ומאז דאגה לפתח קטלוג זנים מרתק בזכות השבחה מקומית במתקן הגידול הקודם של החברה בערבה שטופת השמש. טבע אדיר מפורסמת בזכות משמעת טיפוח אורגנית אדוקה ותכנון חכם של מתקן הגידול במרכז הארץ. בזכות אלה, החברה מחזיקה במספר זני דגל כחול לבן אהודים שמהווים תחרות אמיתית לתוצרת המיובאת, והזרוע עוד נטויה.

טבע אדיר הוקמה בשנת 2008 ושייכת היום לחברת קנאמדיק שגם אמונה על התפעול המסחרי שלה. החברה הקימה את מתקן הגידול הראשון שלה בקיבוץ אליפז שבדרום, אך כיום היא פועלת מחווה חדשנית הממוקמת בפתחיה שבאזור מזכרת בתיה. המתקן הדרומי סיפק לחברה אוויר מדבר נקי ושמש עוצמתית שעזרו לבסס קטלוג גנטי מותאם לאקלים המקומי. כלומר, כדי לפתח גנטיקות טבע אדיר לא רק בחרה זרעים מבית גידול מחוץ לארץ. החברה גם בררה ובחרה לעתיד אך ורק צמחי אם שידעו לשגשג באקלים הים תיכוני. 

אורגני, חכם, יעיל

טבע אדיר מתמחה בהפקת תפרחות קנאביס רפואי איכותיות ואורגניות בגידול מקומי בלבד. החברה מקפידה על שימוש בדשנים אורגניים ופריסה אדיבה של חומרי הדברה ביולוגיים שמרחיקים מזיקים ביעילות בלי לסכן את בריאות המטופלים. החברה מתהדרת בחדרי ייבוש ויישון מתקדמים ובצוות טרימינג מקצועי שגוזם ומלטש את כל התפרחות ביד, למרות שנמצאים במתקן גם מכשירי גיזום חשמליים, אם עולה הצורך. 

למעשה, כל מתקן הגידול החדש של החברה בפתחיה הונדס לתמוך בגישת החברה לטיפוח קנאביס. המתקן נבנה על אדמה מוגבהת כדי למנוע זיהום מחומרי ההדברה של השדות הסמוכים. בנוסף, ברחבי המתחם מפוזרים מסועים המאפשרים עבודה המצמצמת כמה שיותר מגע אנושי בתפרחות. החממות השקופות גם מאובזרות במבער CO2, כמו גם בתאורה מלאכותית בטכנולוגיית לד עם גז כדי להבטיח שהצמחים יקבלו תאורה מלאה גם כשהשמש לא חזקה.

מוצרי דגל

טבע אדיר מחזיקה במספר זני דגל שרכשו מקום של כבוד בשוק הקנאביס הישראלי. זני החברה פותחו עוד במתקן הגידול המקורי שלה באליפז במהלך תהליך השבחה והתאמה לאקלים המקומי. המוכרים מביניהם הם מייפל ליף, אחת האינדיקות המקומיות האהודות בשוק בנוסף לאמנזיה ומלכת המדבר – DQ המככבות כבר שנים במדף הסאטיבות. נוספים אליהם גם שמנים וזנים עתירי CBD המופקים לטובת מחקר עם ילדים הסובלים מאוטיזם.

לאחרונה החברה הודיעה שהיא מחזירה למדפים את דיזל ברצלונה, צאצא הייבריד של גנטיקת הסאוור דיזל המפורסמת. יחד איתו מתכונן לחזור גם פדרר, זן סאטיבה פירותי של החברה שהגיע מספרד. נוספת על כל אלה סדרת מוצרים חדשה שעתידה לצאת לחברה לקראת אפריל 2021, וזן מהפכני נוסף שהופק מגנטיקות מובחרות ממשולש הברקת והושבח תקופה ארוכה בארץ. 

קנאביס רפואי כחול לבן

טבע אדיר היא חברה המתמחה בגידול אורגני של זני קנאביס מעולים שהותאמו לאקלים הים תיכוני ומספקים מזור למטופלים המאובחנים במגוון התוויות. למרות ניסיון רב שנים, טבע אדיר אינה נסחרת בבורסה כרגע (Q1 2021) ושומרת על צוויון משפחתי אינטימי וצוות עובדים מקצועי ומסור. להבדיל מרוב המתחרות בישראל, טבע אדיר בוחרת שלא לייבא מוצרי קנאביס אלא להשביח את הזנים שלה בחממות מתקדמות, המכילות בין היתר תאורת לד ואספקת CO2.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן