מותגי קנאביס | אורורה – Aurora


קבוצת אורורה היא אחת מיצרניות הקנאביס הגדולות בקנדה, עם רישיון פעילות ומכירה ב-25 מדינות מסביב לעולם. בזכות שילוב אוטומציה במתקני גידול עם סטנדרטים מחמירים, אישורי מסחר באיחוד האירופי ושותפויות אסטרטגיות עם יצרני קנאביס מסביב לעולם – קבוצת אורורה יודעת לייצר קנאביס רפואי איכותי בפחות מדולר לגרם. 

היסטוריה 

חברת אורורה הוקמה בשנת 2006 על ידי ארבעה שותפים שהשקיעו כחמישה מיליון דולר קנדיים כל אחד מכיסו הפרטי. עם הון זה השותפים קנו חווה שחיכתה שמונה שנים לקבל אישור לגדל קנאביס. לאחר שזה הגיע ב-2014, החברה הפכה ליצרנית הקנאביס הראשונה במחוז אלברטה שבקנדה. מאוחר יותר באותה שנה אורורה קיבלה אישור להתחיל למכור את הקנאביס שלה בקנדה. 

מתקני גידול

בשנים מאז אורורה רכשה, בנתה והפעילה מתקני גידול בסטנדרטי גידול מחמירים קנאביס באמריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה. מתקני הגידול של אורורה מאופיינים בשילוב מנגנוני אוטומציה למעקב וטיפול חסר פשרות בכל צמח. זאת, יחד עם דגש על צמצום גורמי זיהום הפוגעים בצמחים. ההקפדה על מתקן גידול אוטומטי ונקי מאפשרת להם להפיק תוצרת איכותית ביעילות רבה. בנוסף, אורורה מחזיקה בחברות לציוד חקלאי וציוד גידול קנאביס ייעודי. אחזקות אלה עזרו לה ליצור רשת יעילה לייצור ושינוע קנאביס מסביב לעולם שיודעת לייצר גרם קנאביס רפואי ב-0.85$ לגרם – עלות נמוכה מאוד ביחס לשוק.

אורורה בישראל

בתיק החברות הזה ניתן למצוא חברות קנאביס ייחודיות, וביניהן את מדריליף (Medreleaf). מדריליף היא יצרנית הקנאביס המחזיקה בזכויות על זני תיקון עולם (ארז, מידנייט, אבידקל ועוד) בקנדה. כעת היא נכנסת לשוק הישראלי בתהליך יבוא שיבוצע יחד עם קנטק, חברה צעירה (2019) המחזיקה בחוות גידול, מפעל ומרכז הנפקת רשיונות וטיפול בשם “עץ הדעת”. גנטיקות תיקון עולם המקוריות אמנם ישארו בקנדה, אך החברה מכינה תפריט זנים מעניין לייבוא.

הזנים הראשונים מבית אורורה שצפויים לבצע עלייה לישראל מגוונים. הראשון הוא לומינריום –  Luminarium, זן סאטיבה עוצמתי לקטגוריית T20\C4 התחרותית. השני הוא סדאמן – Sedamen, זן אינדיקה מקביל לאותה קטגוריה – T20\C4). השלישי הוא אקוויפוסה – Equiposa, זן סאטיבה T10\C10 מאוזן. האחרון יכול להרגיש לכם קצת מוכר, שמו הוא קליאה – Kalea, וזהו זן T1\C20 שנוצר מגנטיקת אבידקל.

לסיכום

אורורה היא אחת מיצרניות, ומפיצות הקנאביס הגדולות בקנדה ובעולם. החברה הצעירה הצמיחה בעשור וחצי פס ייצור בין לאומי שיודע לייצר, לוודא איכות ולהזיז קנאביס ברחבי העולם ביעילות רבה. המסלול הקצר ועתור ההצלחה לא אומר שקבוצת אורורה עוצרת. היא נכנסה לא מזמן גם לישראל, ובכל יום היא מייצרת עוד ועוד שותפויות ייחודיות בתעשיית הקנאביס מסביב לעולם.

One thought on “מותגי קנאביס | אורורה – Aurora

  1. דבורה גדות אומר:

    שלום רב,

    אני נוטלת שמן קנאביס כמעט שנתיים; ניסיתי כל מיני מותגים ולא הגעתי למתאים לי.
    מאחר שלא הצלחתי להתחבר ל”ייעוץ והדרכה” באתרכם,
    אודה לכם אפ תתקשרו אליי בהקדם ל-0523309043 או 077-5020164

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן