סקירה לתפרחות סקייווקר OG אינדיקה | אפריה


סקרנו את סקייווקר או ג׳י, תפרחת הדגל של חברת אפריה הקנדית שמיובא לארץ על ידי קנדוק. מאחורי אריזה צבעונית עם פונט משחקי גילינו תפרחת אינדיקה דומיננטית מרשימה עם ריח עצי ומתובל עם תווי לימון וסיומת מאסק. הטעם מאסקי – עצי, חריף ומתובל בסיומת צמחית מתקתקה, אבל החלק המפתיע היה ההשפעה.

סקייווקר או ג׳י נראה כמו אינדיקה שאנחנו תמיד רוצים לנסות. הפרחים מגיעים לגודל נאה של כ-2 ס״מ בממוצע. התפרחת דחוסה, אך לא קשיחה לחלוטין ומאוד פשוטה לעיבוד. הפרחים בצבע זית עמוק כהה ושערות עלי בגוון נחושת חלוד. ישנה כמות נאה של טריכומות על הצמח, חלקן אפילו נוצצות כשקרני אור פוגעות בהן. הטרימינג מוקפד, אין הרבה גבעולים ועלי הגביע היחידים שנשארו מפרידים בין הפרחים על הגבעול.

קליפת עץ מתובלת ולימון

סקיווקר או ג׳י מאופיין בפרופיל טרפנים מגוון הנפוץ אצל משפחת זני האו ג׳י קוש (OG Kush). לפי אפריה, הזן מכיל בעיקר לימונן, קריופילן ומירסן – אך ניתן למצוא גם כמויות לא מבוטלות של פינן, יומולין, לינאלול, טרפינאול ועוד כמה טרפנים. כולם יחדיו מרכיבים ארומה של קליפת עץ מתובלת עם תווי לימון צמחיים וסיומת מאסק. הטעם דומה – חריף, מתובל ובעל סיומת צמחית, הדרית ומתקתקה. בפועל הריח לא היה עוצמתי כמצופה אך בהחלט ניתן לזהות את תווי הריח השונים. 

אחת, שתיים ולישון

כאמור, ההפתעה הגדולה ביותר לא הייתה נראות מוקפדת, ניחוח נעים וטעם טוב – אלא ההשפעה. סקייווקר או ג׳י מנחית את הגוף לספה, ומכבה את כל המנועים בראש בהתאם. גם באידוי וגם בעישון נקי ההשפעה עולה מהר. תוך דקות ספורות סקייווקר או ג׳י משרה אווירת רוגע ונינוחות שהופכת די מהר לפיהוקים וכמיהה לשינה טובה. מומלץ מאוד למטופלים המחפשים אחר זן טוב לשינה, לרוגע ולסיוע נגד דיכאון או חרדה.

הכח חזק איתו

סקייווקר או ג׳י פותח תחילה במשולש הברקת (Emerald Triangle) המפורסם בצפון קליפורניה, אזור גידול הקנאביס הגדול ביותר בארה״ב. תאגיד הקנאביס הקנדי אפריה זיהה את הפוטנציאל של הזן שמגיע לעשרים אחוז THC – והיום הוא הפך להיות המוצר הפופולרי ביותר של החברה. משם המוצר מגיע אלינו לישראל, בזכות שיתוף פעולה עם חברת קנדוק המקומית. הזן אמנם לא זכה למחיאות כפיים רועמות בינתיים, אך מהווה תפרחת ערב מנצחת.

One thought on “סקירה לתפרחות סקייווקר OG אינדיקה | אפריה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן