סקירה לתפרחות ג’י אס קוש אינדיקה | פיס נטורלס

ג'י אס קוש
בחנו מקרוב את הזן ג’י אס קוש (GS Kush) של פיס נטורלס ישראל (Peace Naturals Israel). מדובר בזן אינדיקה T15\C3 המומלץ לשימוש לילי ומיובא מקנדה לגידול בגן שמואל על ידי תאגיד הקנאביס הקנדי קרונוס. GS מגיע באריזת פלסטיק ייחודית ששומרת על פרחים נאים עם גימור מוקפד שמלאים בטעם לימוני עשיר. זן מעולה לצריכה לקראת שינה עם השפעה ארוכת טווח. 

 

היסטוריה

ג’י אס קוש הוא זן אינדיקה שמתחיל את המסלול שלו בחבל הרי קוש שנמתח בין הודו לאפגניסטן דרך פקיסטן. גנטיקה זו מטופחת על ידי תאגיד הקנאביס הקנדי הענק, קרונוס. משם הוא מיובא לארץ, למתקן הגידול של חברת הבת של קרונוס: פיס נטורלס (Peace Naturals) בקיבוץ גן שמואל.

ג’י אס קוש התחיל את השיווק שלו בישראל ביוני 2020, ורוב דיווחי המטופלים שמתנסים עם זן זה חיוביים. השימוש בזן מרפה את השרירים ומסייע לשינה ארוכה – לכן  מומלץ לסוף היום. כמו כן, ג’י אס קוש יכול לסייע למטופלים בהתמודדות עם לחצים נפשיים, חרדות, דיכאון, נדודי שינה וכאבים כרוניים. 

נראות

זני אינדיקה דומיננטיים מאופיינים לרוב בפרחים רחבים, דחוסים, עבים ומעוגלים. לפרחים נראות בסגנון אינדיקה קלאסי, עם פרחים גדולים ונאים בקוטר של 3 ס”מ בערך. הטרים מוקפד מאוד, וקשה לזהות עלים כלל על התפרחות. 

התפרחת מאופיינת בגווני ירוק זית דומיננטי ושיערות בצבע חום-אדמדם עדין. הפרחים נעימים מאוד למראה. גודלם משביע רצון והגוונים מלאי החיים שלהם מקבלים חיזוק מיוחד תחת מעטה טריכומות ניכר.

קנבינואידים וטרפנים

ג’י אס קוש מכיל בין 11%-19% THC ובערך 3% CBD, מה שממקם אותו בקטגוריה האמצעית מבין התפרחות עתירות ה-THC. יחד עם זאת, ניתן לומר די בביטחון שהתפרחת עוצמתית מאוד ביחס לקטגוריה. למעשה, היא יכולה להתחרות בחלק מהזנים בקטגוריית T20\C4. 

טעם

תפרחת בעלת ניחוח צמחי חמצמץ. חוויית העישון חלקה. הטעמים המורגשים הם בעיקר טעמי הדר ולימון. הטעם של הזן הוא לחלוטין מהמעלות החזקות שלו. מירסן, קריופילין, וכמובן לימונן הם הטרפנים דומיננטיים בפרופיל הזן. אידוי אידיאלי עם הטרפנים הנ”ל מתרחש בטמפ’ שבין 166-184 מעלות צלזיוס.

לסיכום

ג’י אס קוש הוא זן קנדי שעשה עליה לגידול בישראל בחסות תאגיד הקנאביס הקנדי הענקי: קרונוס, וחברת הבת פיס נטורלס. המוצר הוא בין הראשונים שהחברה שיווקה בארץ, והוא כנראה אחד מהאינדיקות T15\C3 הטובות על המדפים בבית המרקחת. הפרחים גדולים, מלאים טריכומות, עם ריח וטעמי לימון. הוא מומלץ לשימוש לילי בזכות השפעה משככת כאבים שמרפה את השרירים בגוף ומשרה שינה ביעילות מירבית.

3 thoughts on “סקירה לתפרחות ג’י אס קוש אינדיקה | פיס נטורלס

  1. אחד אומר:

    זן חלש מאוד שמתאים למשתמשים מתחילים בלבד

  2. אלירן אומר:

    וואו, כמה שטויות כתבתם פה על הזן הזה.
    הוא בכלל לא לימוני, אלא טעם יותר לכיוון מאסר. מה שמראה על תרפן לינלול דומיננטי ולא לימונין.
    ממליץ לבדוק את בוחן הקנאביס שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן