סקירה לתפרחות אינדור בל סאטיבה | קנאשור

בל קנאביס חוות דעת
בל הוא שחקן אינדור מקומי במדף הסאטיבות עתירות ה-THC המורכב בעיקר מתפרחות יבוא. מדובר במוצר עם זן מקור מפורסם, נראות ייחודית ופרופיל טעמים מעניין. לפי דיווחי המטופלים, הסאטיבה שנקראה אחרי ממציא הטלפון מורגשת בכל הגוף ומשרה השפעה ארוכת טווח עם אפקט מרגיע ומשכך.

היסטוריה

בל מבית קנאשור הוא זן סאטיבה T20\C4 שגדל במתקן האינדור של קנערבה במושב צופר בדרום הארץ. זן המקור הקלאסי של בל: קולומביאן גולד (Colombian Gold) הגיע מהרי סנטה מרתה בקולומביה. מדובר בגנטיקת בר שהתגלתה בשנות ה-70 המאוחרות, הובאה לארה”ב ושרדה את מבחן הזמן עד היום.

השיווק של בל בישראל החל בקיץ 2020 – עונה שהיוותה קפיצת מדרגה משמעותית בתחרות בקטגוריית T20\C4, בעיקר בזכות מוצרים מיובאים. לתוך התחרות הזו נכנסה קנאשור עם סדרות ‘סלקט’ ו’אינדור’ המורכבת מגנטיקות שנרכשו או גודלו ע”י חברות חיצוניות כמו במקרה של בל וקנערבה. תגובות המטופלים לבל היו חיוביות: סאטיבה ישראלית שנותנת פייט לזני היבוא, במיוחד מבחינת איכות הגידול.

בל קנאביס חוות דעת

נראות

מדובר בסאטיבה מאזור אמריקה הלטינית, וככזו היא נוטה לייצר פרחים אווריריים ומבנה צמח גבוה. שיטות גידול מסוימות יכולות להשפיע על המבנה קצת ולשלוט בו, אך נדיר להפיק פרחים דחוסים במיוחד בגנטיקות אלו. הפרחים בגודל בינוני של 2-3 ס”מ בממוצע, ומפוסלים בצורת אגס. מה שבאמת מיוחד בהם, זה הצבע;

צבעי הפרחים טבעיים, אך ייחודיים להפליא. התפרחת בגווני ירוק צהבהב וזהוב עמוקים. שערות העלי בוהקות בצבע כתום עשיר, ומחזקות את הגוון המוזהב של התפרחת. התפרחת עברה טרים מוקפד, ונותרה מצופה בשכבה ניכרת של טריכומות המוסיפה מעטה מט על הפרחים. 

קנבינואידים, טרפנים

כאמור, בל היא סאטיבה בקטגוריית T20\C4, וככזו היא מבטיחה ומקיימת בין 16%-24% THC ועד 5.5% CBD. עם זאת, ריכוז ה-THC בבל נע בחודשים מסוימים בין 18%-23% – והביקורות השתנו בהתאם. אצוות עתירות THC קיבלו ביקורות טובות בקנאליסט וברשתות החברתיות, כאשר אצוות מתונות יותר זכו לביקורות מתונות. 

אצוות עוצמתיות (20% ומעלה) מקנות אפקט עוצמתי, מתמשך, מרגיע ומשכך כאבים בעיקר בשרירים. לעומת זאת, אצוות חלשות יותר (18.7% למשל) לא השפיעו באותה עוצמה, ולא הביאו את הסיפוק שהאצוות החזקות הביאו. האצוות החלשות יותר אופיינו גם בפרופיל טעמים פחות ניכר. 

אפרופו טעמים – ניתן לחוש בעיקר ביומולין, קריופילן, מירסן ולימונן. המירסן והלימונן מכתיבים בסיס צמחי-לימוני לתפרחת. היומולין מעשיר אותו עם תווים עציים-אדמתיים והקריופילן מוסיף קצת פלפל. 

לסיכום

בל היא תפרחת סאטיבה עם שורשים לטיניים שגדלה שפותחה וגדלה במתקן האינדור הייחודי של קנערבה ומשווקת ע”י קנאשור. התפרחת מאופיינת בגווני ירוק כהה, צהוב וזהב עשיר. הפרחים אגסיים, בגודל ממוצע של כ-2-3 ס”מ, וניכר שהם עברו טרימינג מוקפד. ארומת הלימון-ליים של הבל מתלווה לטעמי אדמה מתקתקים, וחוויית העישון נעימה ורכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן