סקייווקר או ג׳י

סקייווקר או ג׳י קנאביס סאטיבה

THC 20%-25%

אינדיקה

סקייווקר או ג’י הוא שילוב מוצלח בין או ג’י קוש (OG Kush) מקורי של ג׳ושדי (JoshD) לבין סקייווקר של דאץ׳ פאשן (Dutch Passion). האיחוד בא לידי ביטוי בגנטיקת אינדיקה דומיננטית ועוצמתית במיוחד המפיקה ריכוז קנבינואידים גבוה. סקייווקר או ג’י ידוע בארומת מאסק המשלבת פרופיל אדמתי ניכר וגם קצת תווים של פירות הדר ואדמה. סקייווקר או ג׳י מתואר לרוב כזן המייצר אפקט מרגיע ומנמנם במיוחד שגם מגרה את התיאבון ביעילות. 

השפעה: מרגיע, שינה

טעמים:  מאסק, אדמתי, הדרי


סקייווקר או ג׳י הוא זן אינדיקה דומיננטי ומפורסם במיוחד הנולד מהכלאת שני זני אינדיקה דומיננטיים ופופולריים לא פחות גם כן. הראשון הוא או ג’י קוש מקורי מבית הגידול של ג׳ושדי בקליפורניה, אחד מהאינדיקות המשמעותיות בתעשיית הקנאביס המערבית בשלושים השנים האחרונות. הזן השני הוא סקייווקר של דאץ׳ פאשן, יצרני זרעים ומפתחי גנטיקות קנאביס מפורסמים ובעלי ניסיון עשיר הממוקמים באמסטרדם. השילוב הביא לשולחן גנטיקת אינדיקה דומיננטית עם טעם אדמה מתובל, ארומת מאסק הדרית, וריכוז קנבינואידים עשיר המייצר אפקט מרגיע ומעייף.

עץ הדר מאסקי

גנטיקת סקייווקר או ג׳י מכילה מגוון די עשיר של טרפנים כמו פינן, יומולין, לינאלול, נרולידול וטרפינאול אך שלושת הטרפנים הדומיננטיים שלו הם לימונן, קריופילן ומירסן, בדומה להרבה זני קוש. תערובת הטרפנים הזו מייצרת ארומה חזקה של מאסק ואדמה עם תווים עדינים של קליפות עץ ולימון. הטעמים המורגשים בעישון או באידוי סקייווקר או ג’י מאופיינים בתווים דומיננטיים של אדמה עם סיומת צמחית, הדרית ומתקתקה.

מרגיע, מנמנם ומעורר תיאבון

סקייווקר או ג’י רוקח בתוכו ריכוז קנבינואידים עשיר יחסית המורכב מ-20%-25% THC ובנוסף גם 0%-2% CBD. בהתאם, הזן מומלץ למטופלים עם נסיון בקנאביס רפואי בעוצמות דומות. השפעתו מספקת רוגע אופורי הנמשך לאורך כל הטיפול. לקראת אמצע הטיפול ולפעמים מעט לפני, סקייווקר או ג׳י בדרך כלל מעורר את התיאבון ולבסוף מוביל לעייפות ניכרת. מומלץ במיוחד להקלה על בעיות שינה שונות ולגירוי יצר התיאבון. 

אינדיקה לפי הספר

סקייווקר או ג׳י היא גנטיקת אינדיקה דומיננטית שנוצרה מהצלבת הורים מוצלחים במיוחד. התפרחות מפיקה תערובת טרפנים עשירה המייצרת ארומת מאסק אדמתית במיוחד עם תווי אדמה, הדר וסיומת צמחית מתקתקה. בנוסף לאילן היוחסין ולפרופיל הארומתי המרשימים, סקייווקר או ג׳י גם מפיק פרופיל קנבינואידי המציע בין 20%-25% THC ובין 0%-2% CBD. הגנטיקה מפורסמת בהשפעה מרגיעה ומעייפת במיוחד המומלצת לסובלים מבעיות שינה שונות. בנוסף, סקייווקר או ג’י מפורסם גם באפקט עוצמתי במיוחד של גירוי תיאבון.


מצאו מוצרי סקייווקר או ג’י

T24.4%
C0.1%
אינדיקה
21%-

חסר במלאי

4 out of 5
149 
T23%
C0.1%
אינדיקה
13% הנחה
13%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן