סנסי סטאר

תפרחות סנסי סטאר אינדיקה | T20/C4

THC 16%-24%

אינדיקה

סנסי סטאר (Sensi Star) הוא זן אינדיקה שנוצר על ידי מפתחי הזרעים ההולנדים פרדייס סידס (Paradise Seeds). מוצאו הגנטי נותר בגדר תעלומה שאת התשובה אליה יודעים מפתחי הזן בלבד, אך הם הסכימו לחלוק שרוב גנטיקות המקור הינן אינדיקות אפגניות. סנסי סטאר מאופיין בטעמי לימון וצמחי תבלין מתוקים וארומה לימונית וצמחית גם כן. בנוסף לטעם, בחצי היובל בו היא קיימת הספיקה גנטיקת הסנסי סטאר לאסוף גביעי קנאביס ולצבור קהל מטופלים המעיד על ההשפעה האפקטיבית שמפיק הזן.

השפעה: מצב רוח, משכך כאב, מעודד תיאבון

טעמים: דיזל, מתוק, לימוני


סנסי סטאר שוחרר לראשונה בשנת 1995 ע״י פרדייס סידס ההולנדים. רק שנתיים מאוחר יותר כבר נכנס הזן לתהליך השבחה גנטית שהפך אותו לאחד מזני הקנאביס שנחשבו לטובים בעולם. זני המקור שמרכיבים את הזן לא פורטו לציבור מעולם. צוות מפתחי גנטיקת הסנסי חשפו שמדובר בין היתר באינדיקה אפגנית. אולם הזן מפורסם בהשפעות וטעמים שלא נפוצים בגנטיקות מקור מאזור זה. סנסי סטאר זכה בחמישה עשר פרסי גביע קנאביס עד היום, באהדת צרכני קנאביס מעולם הפנאי ומטופלי קנאביס רפואי מכל הדורות. 

מתוק חמוץ או חמוץ מתוק?

סנסי סטאר מפורסם בפרופיל טרפנים המכיל בעיקר מירסן, לימונן, קריופילן וטרפינולן. הארומה שהוא מפיק מתחילה בפרופיל מתוק המדיף ניחוחות טרופיים, פרחוניים ופירותיים המזכירים לילך. הגוף חמוץ, ומזכיר את ריח הדיזל. הסיומת לעומת זאת צמחית ומתובלת בניחוחות מנטה וברושים. הטעם של התפרחת נע על אותם תווים אבל בכיוון קצת שונה; הטעמים הראשונים חמצמצים והדריים, הגוף מתוק והסיומת המתובלת חוזרת ומופיעה גם בטעם.  

לראש ולגוף

סנסי סטאר הינו זן קנאביס עתיר THC המפיק סביב 20% של הקנבינואיד בתנאים טובים. נתון זה לא שם אותו עם המובילים בריכוזי THC, אולם סנסי סטאר מפורסם בהשפעה עוצמתית במיוחד והזן מומלץ במיוחד למטופלים מנוסים. סנסי סטאר ידוע בהשפעה המתחילה עם אפקט מרומם מצב רוח שאט-אט הופך לרפיון שרירים, לנפילת מתחים בכל הגוף, ומאוחר יותר גם לעייפות. הגנטיקה מומלצת במיוחד למטופלים התרים אחר זן יעיל לכאבים כרוניים, הקלה על דיכאונות וגירוי תיאבון.

אינדיקת הדגל של פרדייס

סנסי סטאר הוא אחד מהזנים המוכרים והמצליחים של פרדייס סידס, והוא גנטיקת האינדיקה הפופולרית ביותר של החברה. הזן עם המקורות העלומים לא מציע הרבה מידע על אילן היוחסין שלו. אולם הוא מפצה על זה בטעם ובארומה חמוצה-מתוקה המשלבת פרופיל צמחי, פירותי, פרחוני והדרי יחד. לא רק הטעם – גם ההשפעה המקיפה של הסנסי סטאר מרשימה. הגנטיקה מפיקה אפקט שכלי אופורי מרומם ובד בבד משרה גם מזור פיזי ניכר הנחוץ למטופלים רבים.


מצאו מוצרי סנסי סטאר

T24.4%
C0.1%
אינדיקה
40%-

חסר במלאי

3.1875 out of 5
180 
C1.4%
אינדיקה
T16.9%

חסר במלאי

4.6666666666667 out of 5
299 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן