סנואו לאופרד

זן סנואו לאופרד קנאביס

THC 21-30%

אינדיקה

סנואו לאופרד (Snow Leopard) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי. הוא נוצר בארצות הברית, מהכלאת שתי גנטיקות אסיאתיות. הראשונה טייגר מלון (Tigermelon), והשנייה סנואו לוטוס (Snow Lotus). סנואו לאופרד הוא זן קנאביס צעיר ופחות נפוץ באופן יחסי, אולם שמו הולך לפניו. מטופלים מסביב לעולם מעידים כי יש לו השפעה יוצאת דופן בעלת אפקט מרגיע ומרכז המשרה שלווה אופורית עמוקה במיוחד. התפרחת מתאפיינת בארומה ובחווית טעם צבעוניות במיוחד בזכות תווים טרופיים, הדריים, אדמתיים וחריפים. 

השפעה: מרגיע, ריכוז, אופוריה

טעמים: טרופי, הדרי, אדמתי, חריף


סנואו לאופרד הוא זן קנאביס אקזוטי. הוא נוצר על ידי בודהי סידס (Bodhi Seeds), משפחת חקלאי קנאביס מסתורית מארה״ב שהרוויחו מוניטין בינלאומי בגידול אורגני ופיתוח גנטיקות קנאביס ייחודיות. תוצריהם לא מופצים בהיקף רחב, מה שמוסיף אפילו עוד למסתורין של העסק המשפחתי. את סנואו לאופרד הם פיתחו מהכלאת שתי גנטיקות ייחודיות עם מקורות מרחבי אסיה. הראשונה היא טייגר מלון – הכלאה של כמדוג 91 (Chemdawg 91) עם אפולו 11 (Apollo 11) והאש פלאנט (Hash Plant) מאוזבקיסטן. השנייה היא סנואו לוטוס המהווה שילוב של אפגואי (Afgooey) האפגני ובלוק הד (Block Head) הפקיסטני. 

טרופי עם בסיס אדמתי

רוב תפרחות הקנאביס מדיפות ארומה ניכרת שניתן לאפיין בקלות, אך הניחוח שמופק מפרחי סנואו לאופרד עשיר, דינמי ומורכב ממספר ריחות מפתח. הארומה שעולה מהפרחים טרופית, מזכירה מנגו וכשות. עם זאת בגריסת הפרחים עולים תווים הדריים, ובעת העישון מתווסף גם ניחוח חריף המאחד יחדיו ארומות אדמתיות חזקות. חוויית הטעם דומה, מאחדת את כל התווים לתערובת טרופית של מנגו, הדר, אורן ופלפל. הטרפנים הדומיננטיים האופייניים בזן הם מירסן, קריופילן ולימונן.

מרגיע ומפקס

סנואו לאופרד הוא זן קנאביס צעיר עם טווחי ה-THC רחבים אך כולם גבוהים ונעים בין 21% ל-30%. הזן מתאפיין כאינדיקה, למרות שיש המחשיבים אותו כהיבריד. סנואו לאופרד מפורסם בהשפעה שמתפתחת אט-אט אך מגיעה לעוצמות גבוהות. האפקט שלו מאופיין בעיקר בתחושת רוגע אופורית עמוקה וממוקדת, האטת קצב המחשבה וריכוז מוגבר. הזן מתאים במיוחד למתמודדים עם הפרעות חרדה, קשב וריכוז, דיכאון ופוסט טראומה.


מצאו מוצרי סנואו לאופרד

T18.5%
C0.1%
סאטיבה
62% הנחה
62%-

חסר במלאי

4.2 out of 5
99 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן