סופר סקאנק

זן סופר סקאנק קנאביס אינדיקה

THC 19%

אינדיקה

סופר סקאנק (Super Skunk) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהצלבת סקאנק #1 (Skunk #1), קלאסיקת קנאביס ותיקה, עם גנטיקה אפגנית. הזן מספק אפקט מרומם מצב רוח, והשפעה ניכרת על מגוון תפקודים גופניים שהופכת אותו לאהוד במיוחד בקהילות מטופלים מסביב לעולם. הארומה והטעם מזכירים את הפרופיל החריף של סקאנק, אך ניכר שהתווספו אליו מעט תווים מתוקים. 

השפעה: מעודד תיאבון, מקל בחילות, משכך כאב, מצב רוח

טעמים: חריף, מתוק, אדמתי, אורני


סופר סקאנק נוצר באמסטרדם על ידי סנסי סידס (Sensi Seeds), חברת קנאביס הולנדית שקמה ב-1985 וכיום היא אחת מספקיות גנטיקות הקנאביס הגדולות בעולם. הגנטיקה פותחה ב-1990 בניסיון להחזיר את סקאנק #1 לשורשיו בעזרת הצלבתו עם גנטיקות אפגניות מקוריות. התהליך דרש מספר שנים של הצלבות בין פנוטיפים אפגניים שונים לסקאנק #1 המקורי שהיה בידם, אך בסופו של דבר החברה הגיעה לתוצאה לה ייחלה; צאצא סקאנק שמחזיר את הגנטיקה לשורשיה האפגניים עם תפרחת דחוסה, אפקט מרגיע וחוויית עישון או אידוי מלאות בארומה וטעמים מורכבים. 

סקאנק עם תוספת

סופר סקאנק מתאפיין בפרחים המדיפים ארומה עוצמתית ומספקים חוויות עישון ואידוי חריפות עם נוכחות מורגשת. הניחוח המיידי שעולה מהפרחים מזכיר את זה שניתן לחוש מסקאנק המקורי: מקבץ ריחות דומיננטיים וחריפים של אדמה ואורנים. עם זאת ובשונה מסקאנק, תפרחת סופר סקאנק מוסיפה למתכון גם תווים מתוקים המזכירים הדר או פירות יער. הטעם שניתן לחוש בעישון ובאידוי תפרחת סופר סקאנק שיושנה כראוי דומה לארומה – הוא מתוק אך חריף, ומציג בעיקר תווי אדמה, אורן והדר. פרופיל הטרפנים המאפיין את זן סופר סקאנק נוטה להפגין דומיננטיות של קריופילן, יומולין, פינן ומירסן.  

יעילות טיפולית גבוהה

סופר סקאנק מכיל בדרך כלל כ-19% THC ומתאפיין כזן אינדיקה דומיננטי המתאים לחלק המאוחר יותר של היום. הוא משכך כאבים ביעילות ומפעיל את מערכת העיכול, כלומר – מעורר תיאבון ומדכא בחילות. בנוסף, הוא גם משרה מצב רוח אופורי נעים ורגוע המפיג מתחים, מקל על תקשורת חברתית ויצירתיות. סופר סאנק מומלץ במיוחד למטופלים המתמודדים עם הסימפטומים המתלווים לטיפולים אונקולוגיים מסוימים. עם זאת ובנוסף, הוא מספק רף יעילות טיפולית גבוה גם בהתמודדות עם כאבים כרוניים, בעיות שונות במערכת העיכול, דיכאון, חרדות ופוסט טראומה. 


מצאו מוצרי סופר סקאנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן