סופר גלו

זן קנאביס סופר גלו אינדיקה

THC 18%-19%

אינדיקה

סופר גלו (Superglue) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר ע״י חברת הקנאביס ההולנדית סידיזם מהכלאת נורת׳רן לייטס (Northern Lights) עם גנטיקה אפגנית מקורית. הזן מתאפיין באפקט משכך כאבים המתלווה להשפעה אופורית מרגיעה המתאימה לאחר צהריים רגוע או לקראת שעות הערב. מטופלים מסוימים מדווחים שסופר גלו מסוגל גם להרדים אותם ביעילות. הפרחים שהזן מפיק מדיפים ארומה אדמתית חריפה – מתוקה עם תווים מורכבים שמשתחררים לאוויר לאחר עיבוד התפרחת. חוויית העישון או האידוי חריפות, וגם בהן ניתן לחוש טעמי אדמה ואורן חזקים.

השפעה: מצב רוח, משכך כאב, שינה

טעמים: אורני, חריף, אדמתי, מתוק


סופר גלו הוא זן המשלב גנטיקת נורת׳רן לייטס, משפחת אינדיקות הולנדית ותיקה עם אינדיקה אפגנית. הוא נוצר על ידי סידיזם (Seedism), חברת קנאביס הולנדית שהוקמה ב-2007 ע״י קבוצת חברים שהכירה במהלך הטיפול בחממות האורגניות של מכללת הקנאביס באמסטרדם. החברה צמחה מאז, והיום מהווה קולקטיב מגדלים בינלאומי עם תפריט זנים מגוון. בנוסף לסידיזם ישנם עוד שני בתי גידול שקראו לגנטיקות שפיתחו סופר גלו, עם כי במקרה שלהם יש רווח בין המילים (Super Glue). הראשון הוא אנסיה סידס (Anesia Seeds) שהשתמש גם כן בנורת׳רן לייטס אך הצליב אותו עם גורילה גלו #4 (GG4, Gorila Glue #4). השני – אורגניק גרדנס (Organic Gardens) גם כן השתמש בגורילה גלו #4, אך הצליב אותו עם סטארפייטר (Starfighter).

נוכחות חריפה, אדמתית ואורנית

כמו שהשם יכול לרמז – סופר גלו לא מספק חוויית עישון או אידוי המתאימות לאניני הטעם וחובבי התפרחות הפירותיות והמתוקות. הארומה העולה מהפרחים עוצמתית, חריפה ומזכירה בעיקר תווי אדמה ואורן. אולם בעיבוד התפרחת ניתן לחוש גם בתווים מתוקים יותר. עישון ואידוי הפרחים משרה טעם אורני – אדמתי חריף ואפילו עוקצני במקצת עם מעט מאוד תווים מתוקים. הטרפן הדומיננטי ביותר בזן הוא קריופילן. אחריו ניתן למצוא ריכוזים גבוהים גם של לימונן, נרולידול, יומולין ומירסן.

להתחיל את סוף היום

לפי סידיזם, סופר גלו הוא זן קנאביס המפיק ריכוזי THC שנעים סביב 18% – 19%. זהו יחס THC יחסית מתון שמתאים את הגנטיקה לצרכני קנאביס מתחילים ומנוסים כאחד. הזן מעורר אפקט שמתאים לשלב האחרון של היום – בשעות אחר הצהריים המאוחרות או בערב. הוא משרה מצב רוח רגוע שהופך מהר לעייפות שתצמיד אתכם לספה, תרפה את הגוף, תשכך כאבים ותעזור לכם לתקשר באופן רגוע ושלו. הוא מומלץ למתמודדים עם כאבים כרוניים, בעיות שינה, דיכאון וחרדות. 


מצאו מוצרי סופר גלו

T18%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

4 out of 5
155 
אינדיקה
T17.5%
C0.1%
ירידת מחיר

חסר במלאי

3.25 out of 5
129 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן