נייט נורס

זן נייט נורס קנאביס אינדיקה

THC 10-20%

אינדיקה

נייט נורס (Night Nurse) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת האש פלאנט (Hash plant), פייר או ג’י קוש (Fire OG Kush) והרמוני (Harmony). השפעתו מרפה את טונוס השרירים משככת כאבים, מרוממת את מצב הרוח ומעודדת עייפות. בזכות ריכוז THC מתון יחסית, הזן יכול להתאים למטופלים חדשים כמו לוותיקים. תפרחות נייט נורס מפורסמות בצבעוניות בהירה במיוחד, ניחוח אדמתי ובטעם עשיר, חריף ומתקתק במקצת. 

השפעה: שינה, משכך כאב, מרפה שרירים

טעמים: אדמתי, קפה


נייט נורס פותח על ידי חברת הקנאביס ריפרמן סידס (Reeferman Seeds), קבוצת מגדלים עם מעל 100 שנות ניסיון ביניהם בגידול קנאביס ופיתוח זנים ייחודיים. הצוות של ריפרמן פיתח את גנטיקת נייט נורס בססקצ’ואן שבקנדה, ונראה שעשה עבודה טובה. הזן זכה בפרס גביע הקנאביס מיד עם שחרורו לשוק, בשנת 2014. כדי לפתח את הזן החברה השתמשה בשלוש גנטיקות: הראשונה הייתה האש פלאנט, זן אינדיקה הולנדי עם ניסיון של כ-40 שנה. השני היה הרמוני, זן הדגל של ריפרמן סידס. הזן השלישי היה פייר או ג’י קוש – צאצא עוצמתי או ג’י קוש (OG Kush) בעל אופי אינדיקה דומיננטי.

אדמה וקפה

תפרחות נייט נורס מאופיינות בגוון ירוק ליים בהיר ובניחוח חזק ועשיר המאחד בתוכו תווי קפה ואדמה. למרות שהארומה הראשונית אדמתית ועדינה, לאחר עיבוד עולים תווי קפה מתובלים וחריפים שמצטרפים ומעשירים את הארומה הבסיסית. הטעם אדמתי ברובו, אך מכיל גם תווי קפה מתובלים, נגיעות חריפות וסיומת מתקתקה ופרחונית. הטרפנים הדומיננטיים האופייניים לזן זה הם קריופילן, מירסן ולינלול.

מנמנם ונוח

נייט נורס מפיק ריכוזי THC הנעים בין 10% ל-20%, ולרוב נמצאים סביב 14%. כלומר – זהו זן בעל עוצמת השפעה מתונה שיתאים לצרכני קנאביס חדשים וארעיים. יחד עם זאת הוא חזק דיו כדי לנמנם גם את צרכנים ותיקים יותר. הזן מפורסם באפקט המרגיע את טונוס השרירים ומרפה. בנוסף להרפיית השרירים ברחבי הגוף, נייט נורס משרה אפקט משכך כאב בעל רוגע עמוק. הוא מרומם מצב רוח אופורי שמתחלף יחסית במהרה לעייפות כבדה ומורגשת במיוחד. בהתאם, הואס מתאים לשימוש בשעות הערב, ומומלץ בעיקר למתמודדים עם כאבים כרוניים, הפרעות שינה, חרדות ודיכאון.


מצאו מוצרי נייט נורס

היבריד
T9%
C0.1%

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן