מוקומס טוליפ

מוקומס טוליפ קנאביס היבריד

THC 15%-20%

היבריד

מוקומס טוליפ (Mokum’s Tulip) הוא זן היבריד צעיר יחסית שפותח מהצלבת ג׳לטו (Gelato) ושרבט (Sherbet). הגנטיקה מפורסמת בהרכב טרפנים ייחודי שאחראי לזר טעמים וארומה בלעדיים. הזן הריחני והטעים מאופיין לרוב גם בצבעוניות סגולה, ואלה הפכו אותו לנחשק מאוד בקרב מגדלים רבים מסביב לעולם. 

השפעה: מרגיע, מצב רוח

טעמים: מתוק, וניל, פירות יער


מוקומס טוליפ נוצר ע״י דאץ׳ פאשן (Dutch Passion), מפתחי גנטיקות הולנדיים שפיתחו בין היתר את גלוברי או ג׳י. דאץ׳ פאשן היא גם החברה הראשונה ששיווקה זרעים נקביים לבתי עסק ומגדלים ברחבי העולם עוד לפני שלושים שנים. הזן נכנס לשיווק לקראת 2019, ועד כתיבת שורות אלה (מרץ 2021) הוא זכה כבר בשלושה פרסי גביע הקנאביס. לפיתוח מוקומס טוליפ דאץ׳ פאשן השתמשו בשתי גנטיקות אמריקאיות מובחרות ונחשקות במיוחד: ג׳לטו ושרבט. שתיהן מפורסמות בארומה ובפרופיל טעמים מתוקים המשלבים מתיקות של פירות יער עם תווי וניל קרמיים.

גלידת פירות יער 

הטרפנים העיקריים המרכיבים את הפרופיל של מוקומס טוליפ הם לימונן, לינלול, קריופילן, יומולין, פינן. אין הרבה זנים עם ריכוזים כה גבוהים של לינלול ולימונן, בפרט לא יחדיו. הארומה שמוקומס טוליפ מדיף מתוקה ומזכירה גלידת וניל עם פירות יער. מטופלים מסוימים מדווחים שהם חשים גם בתווים הדריים המזכירים אשכולית. הטעם של התפרחת הולם את הארומה – הוא מתוק ומורכב מטעמי פירות יער ותווי וניל.

היבריד עשיר

מוקומס טוליפ הוא זן עם אופי היברידי המפורסם במפרט קנבינואידים מגוון שמורכב מ-15%-20% THC המתלווים ל-CBG 1.25%± ו-CBC 0.2%±. ה-CBG תורם למערכת העיכול, ו-CBC ידוע באפקט אנטי דלקתי ובחיזוק מבנה העצמות. הזן מפיק השפעה מרגיעה עם אפקט אופורי ניכר אך היא אינה מעייפת. מוקומס טוליפ מומלץ לשעות היום והערב, והוא מתאים לטיפול בדיכאון, חרדות, בעיות מצב רוח ובסיוע בהתמודדות עם כאבים. 


מצאו מוצרי מוקומס טוליפ

T13%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

5 out of 5
139 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן