למון דיזל

זן קנאביס למון דיזל

 THC 17% – 18%

למון דיזל (Lemon Diesel) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר מהכלאת לוסט קוסט או ג׳י (Lost Coast OG) וקליפורניה סאוור (California Sour). הזן פותח בקליפורניה וזכה להצלחה גדולה במשולש הברקת ואח”כ בשאר העולם. הוא התפרסם בזכות אופי השפעה ייחודי ובזכות הארומה והטעם שלו. השפעתו מתפשטת לאט, ונוכחת יותר ויותר ככל שעובר הזמן. הוא מעודד מצב רוח רגוע, ממקד את המחשבה ומעורר אנרגטיות נמרצת. למון דיזל גם מעודד תיאבון ומשכך כאבים קלים עד בינוניים. הארומה שלו מורכבת בעיקר מתווי הדר מתוקים ופירותיים ונגיעות דיזל חריפות. הטעם הדרי עם חריפות המזכירה דיזל ופלפל שחור. 

השפעה: מרכז, מרגיע, מצב רוח

טעמים: הדרי, דיזל, חריף


למון דיזל נוצר על ידי חברת קנאביס מארה״ב בשם גרין לנטרן סידס (Green Lantern Seeds) בהצלבה של שני זנים: הראשון הוא לוסט קוסט או ג׳י, הכלאה בין כמדוג (Chemdawg) ללמון תאי (Lemon Thai) וגנטיקת קוש מפקיסטן. השני הוא קליפורניה סאוור, היבריד שנוצר מסאטיבה מקסיקנית ואינדיקה אפגנית

למון דיזל פותח בלב משולש הברקת (The Emerald Triangle), מחוז מגדלי הקנאביס המפורסם של קליפורניה, ושם גם הכה את גליו הראשונים. בשנת 2010 למון דיזל נבחר לאחד מעשרת הזנים הטובים ביותר בתחרות האמרלד קאפ (The Emerald Cup), הבוחן את תוצרת הקנאביס המשובחת ביותר ממשולש הברקת. זכייה זו זיכתה את הזן באוהדים ופינתה עבורו מקום על המדף ברחבי ארה״ב ומאוחר יותר בעולם כולו.

דיזל והדרים

תפרחות למון דיזל בדרך כלל מאופיינות במבנה גלילי מוארך בעל דחיסות בינונית וצבעוניות ליים ירוקה בהירה שלעתים מפגינה גם גווני בקבוק כהים יותר. הארומה שלו מורכבת בעיקר מדיזל והדרים, עם מגוון תווים חריפים ואדמתיים שמשתלבים עם פירותיות הדרית. הטעם גם כן מזכיר דיזל בעיקרו, אך משלב גם תווי הדר מתוקים ונגיעות פלפל שחור חריפות. הטרפנים הדומיננטיים בלמון דיזל הם קריופילן, מירסן, לימונן, לינלול ופינן.

מרגיע וממקד

למון דיזל מאופיין בריכוז THC שנע בין 17% ל-18%. אופי ההשפעה שלו מאופיין באנרגטיות שיכולה לעורר נמרצות, לכן צריכת למון דיזל מומלצת בעיקר בשעות היום. השפעתו מתפתחת לאט, אך לאחר כרבע שעה מזמן הצריכה ניתן יהיה להרגיש את הרוגע הממוקד והנינוח שהוא מותיר. הנמרצות האנרגטית שהוא מעודד מסייעת להשלים משימות בהצלחה, והזן אף מציע שיכוך כאבים קל שיכול לעזור למתמודדים עם מיגרנות או כאבים כרוניים קלים עד בינוניים. למון דיזל מומלץ למתמודדים עם דיכאון, חרדות, הפרעות קשב וריכוז, כאבים כרוניים קלים, מיגרנות וכאבי ראש מצרריים.


מצאו מוצרי למון דיזל

T20.6%
C0.1%
סאטיבה
31% הנחה
31%-

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן