כם פייר

זן כם פייר קנאביס היבריד

THC 15-23%

היבריד

כם פייר או כמדוג פייר או ג’י (Chem Fire \ Chemdawg Fire OG) הוא זן קנאביס בעל אופי היברידי שנוצר מהצלבת כמדוג 91 (Chemdawg 91) עם פייר או ג׳י (Fire OG Kush Bx3). כם פייר מתאים לצריכה בכל שעות היום אך הוא ישאיר עייפות קלה לאחר שהשפעתו תחלוף. האפקט שלו מרומם מצב רוח, ממריץ את המחשבה ומסייע בתפקוד היומיומי. הטעם החריף וניחוח הדיזל הגס שמאפיינים את תפרחות הכם פייר מקנים לו מקום ייחודי באילנות היוחסין של גנטיקות או ג׳י וכמדוג.

השפעה: אופוריה, מרפה שרירים

טעמים: דיזל, אדמתי


כם פייר נוצר על ידי בנק זרעי קנאביס קנדי מפורסם שנקרא בי סי באד דיפו (British Columbia Bud Depot) מהכלאת שני זני על. הראשון היה כמדוג 91. השני היה פנוטיפ ייחודי של או ג׳י קוש (OG Kush) שנקרא דה פייר קאט (The Fire Cut), או פייר או ג׳י (Fire OG Kush Bx3). לא כל גנטיקת או ג׳י קוש הייתה מתאימה לבי סי באד דיפו במקרה הזה. החברה רצתה להוסיף את הפרופיל הארומטי והטעמים של או ג׳י לקו הגנטי של כמדוג, והם האמינו שהפנוטיפ הנדיר הזה יעשה את העבודה טוב יותר מכל אחד אחר. פרויקט ההכלאה אכן העשיר את פרופיל הטעם האדמתי-גבינתי של כמדוג, ואף הגדיל לטפל באתגרי גידול הקנאביס שהזן היה מציג באופן תדיר. 

דיזל חריף

כם פייר מפיק תפרחות המדיפות ארומת דיזל חריפה שהופכות לטעמים אדמתיים גסים ודומים בעישון או באידוי. הניחוח שיוצא מהפרחים אדמתי, גבינתי וחריף. מזכיר במידה ניכרת דיזל ותווי דלק חזקים. הטעם גם כן חריף מאוד, גס ומזכיר מאוד דיזל. גם הטעמים שנשארים בחלל הפה לאחר הצריכה דומים. למרות הנוכחות החריפה משהו, הזן מפיק פרופיל טרפנים שמאופיין בדומיננטיות של טרפינולן, פינן וקריופילן.

מעודד אך מעייף

כם פייר מפיק ריכוז THC ממוצע שנע בין 15% ל-23%. זן קנאביס המתאים בעיקר לצרכנים שמנוסים עם גנטיקות עתירות THC, אך הוא לא עוצמתי במיוחד. הוא מתאים לצריכה בכל שעות היום, אך יש המדווחים כי לאחר שהאפקט שלו עובר, נשארת עייפות פיזית קלה. כם פייר מרומם מצב רוח אופורי ומקל על תקשורת, משחרר את טונוס השרירים ומפיג לחצים גופניים. הוא מתאים במיוחד למתמודדים עם חרדות, דכאון וכאבי שרירים.


מצאו מוצרי כם פייר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן