זן השבוע: אגט

 

אגט הוא אחד מזני הקנאביס אינדור הראשונים ששווקו בישראל, ובתקופה בה הוא נמכר הספיק הזן לצבור חוות דעת מעולות ממטופלים ברחבי הרשת. עם זני מקור מבטיחים, צבעוניות מהפנטת והשפעה עוצמתית ומשככת כאבים שמתאימה גם בשעות היום – אגט של BCANN הוא אחד מזני ה-T20\C4 הנמכרים בישראל.

אגט הגיע לישראל באוגוסט 2020 כחלק מקבוצה ראשונית של זני אינדור ששווקו בארץ. מאז התפרחת צוברת ביקורות טובות ברחבי הרשת על נראות, טעמים והשפעה. אגט משווק בארץ על ידי BCANN (בזלת), אך מטופח במתקני האינדור המתקדמים של ת’רייב (Thrive) – תאגיד קנאביס קנדי המבוסס באונטריו. אגט פותח מזני סילבר קוש (Silver Kush) וגוד באד (God Bud), ושני זני המקור ניכרים בו מאוד.

גושי תפרחת זהובים

התפרחת מאופיינת בפרחים גדולים בקוטר של ס”מ וחצי – שניים לכל הפחות. הפרחים מקורזלים קצת, אך התפרחת דחוסה. יחד עם זאת היא לא יבשה מדי ונוחה מאוד לעיבוד. הפרחים מגיעים בצבע ירוק דשא ואזורים בכתום חרדלי הנוטה למשוך אליו את המבט ולתפוס את העין. בסיס הפרח רחב וצורתו חרוטית, מה שמקנה לתפרחת מראה של תות בגווני ירוק, כתום וזהב.

פירותי, מתקתק ולימוני

אגט מאופיין בארומה פירותית, מתקתקה ולימונית שמגיעה ישירות מזני המקור שלו. ניתן לחוש בניחוח לימון צמחי המאפיין את זני הקוש (Kush) כבר בפתיחת השקית. זה לא מפתיע שכן זהו אחד מזני המקור הראשיים בשושלת של אגט. את הניחוח הלימוני ממשיכים תווים פירותיים ומתקתקים. פרופיל הטעם הולם את הארומה של התפרחת – טעם צמחי אך מתקתק, פירותי ומעט לימוני.

יותר הייבריד מאינדיקה

אגט הוא זן אינדיקה מתאים לשימוש יום ולילה. BCANN ממליצים על הזן לטיפול בבחילות והקאות, שיכוך כאבים, הגברת תיאבון כמו גם להרגעת התקפי עוויתות ו-PTSD. בבדיקות המעבדה התפרחות נבדקו והציגו ריכוז ממוצע של 21.7% THC ו-0.1% CBD. אמנם נשמע עוצמתי, אך מדיווחי הטיפולים עולה כי השימוש לא מעייף יותר מדי ומאפשר תפקוד שגרתי לאחר צריכה.

זן השבוע

אגט הוא לא רק זן השבוע, הוא גם אחד ממוצרי הקנאביס הרפואי עתירי ה-THC האהודים בישראל. מדובר בתפרחת שנולדה מזני מקור קלאסיים עוצמתיים וטופחה בגידול הפנים המקצועי של חברת ת’רייב הקנדית. תפרחת אגט מאופיינת בנראות מהודקת, אחוזי קנבינואידים גבוהים ופרופיל טעמים פופולרי.

נציין לטובה גם את הזמינות של אגט במגוון רחב של בתי מרקחת ואת העובדה שלמרות הביקוש לתפרחות, רצף האספקה נשמר לאורך החודשים האחרונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן