גלוברי או ג׳י

גלוברי או ג'י קנאביס היבריד

THC 17%-20%

היבריד

גלוברי או ג׳י (Glueberry OG) הוא זן קנאביס שפותח על ידי דאץ׳ פאשן (Dutch Passion)  ומאחד בתפרחת אחת גנטיקות קנאביס עילאיות מארה״ב והולנד. המטרה הייתה ליצור היברידי מאוזן שיקטוף פרסים באירופה ויזכה בתשומת לב מחובבי קנאביס מסביב לעולם. למרות אילן יוחסין המורכב מזנים עתירי THC גלוברי או ג׳י מתאפיין בפרופיל קנבינואידים צנוע. זה לא מפריע לו ליצור אפקט מרגיע, להשרות אופוריה ולהפיג ביעילות חרדות חברתיות. בנוסף, גלוברי או ג׳י מפורסם גם בהשפעה תרפיוטית אפקטיבית למטופלים במגוון התוויות שונות.

השפעה: מרגיע, מצב רוח

טעמים: פירות יער, חריף, אדמתי, אורני


גלוברי או ג׳י נוצר בבית ההולנדי המובחר של דאץ׳ פאשן – יצרני זרעים ומפתחי זנים הפועלים באמסטרדם מ-1987. פרויקט הפיתוח של הזן הוקם כדי להביא לעולם צאצא היברידי המורכב מהגנטיקות המובחרות של אירופה וארה״ב. פיתוח הזן התחיל מהכלאת או ג’י קוש עם בלוברי מקטלוג הזנים של דאץ׳ פאשן. את הזן שנוצר הכליאו עם גורילה גלו, אינדיקה אמריקאית מפורסמת. התפרחת ההיברידית שהתקבלה נקראה גלוברי או ג׳י, והיא צברה לה קהל אוהדים בינלאומי ולא מעט פרסי גביע קנאביס בזכות אפקט מהנה, השפעה רפואית יעילה, ארומה וטעם.

אוכמניות עם טוויסט

גלוברי או ג׳י מורכב מפרופיל טרפנים המורכב בעיקר ממירסן, פינן, קריופילן, יומולין ולימונן. התפרחת עצמה מפיקה ארומה מתוקה עם תווים הדריים וניחוח ברושים אדמתי קלוש. לאחר עיבוד הארומה המתוקה נפתחת ומגלה ניחוחות פירותיים ופרחוניים המזכירים אוכמניות. הטעמים הולמים את הפרופיל הארומטי; הטעם מתוק בעיקרו ומזכיר אוכמניות, אך משולבים בו גם תווים הדריים, אדמתיים וברושיים.

היברידי רגוע

גלוברי או ג׳י מפורסם בפרופיל קנבינואידי מתון לעומת ההורים הגנטיים שלו והוא מפיק בין 17% – 20% THC בדרך כלל. השפעתו היברידית – כלומר, אינה נוטה לכיוון סאטיבה או אינדיקה אלא משלבת בין שני המחנות. מצד אחד, הגלוברי או ג׳י מספק אפקט מרומם מצב רוח ואף אופורי המפיג חרדות חברתיות, מרגיע ומפיג מתחים. זה הופך אותו לזן מומלץ למטופלים הסובלים מפוסט טראומה, דיכאון וחרדות. מצד שני, הזן לא מסתפק באפקט המנטלי – גלוברי מביא גם השפעה משככת כאבים היעילה בין היתר גם נגד מיגרנות וכאבי שרירים שונים.   

מתון, טעים ורגוע

גלוברי או ג׳י הוא זן קנאביס היברידי המדיף ארומה מתוקה אליה מתלווה גם טעם אוכמניות ייחודי והשפעה שכלית וגופנית המשרה רוגע, אופוריה ואווירה שלווה. הזן נוצר בבית הולנדי טוב כתוצאה משילוב גנטיקות קנאביס עילאיות מאירופה וארה״ב. לכן אין זה מפתיע שגלוברי או ג׳י הוא זן זוכה פרסים שהפך לפופולרי בעולם כולו. גלוברי או ג׳י הוא זן יום מעולה במיוחד למטופלים הסובלים מדיכאון, הפרעות חרדה שונות, פוסט טראומה וכאבים כרוניים. 


מצאו מוצרי גלוברי או ג׳י

9%-

חסר במלאי

4.4 out of 5
135 
T23.4%
C0.1%
אינדיקה

חסר במלאי

4.375 out of 5
179 
T12.3%
C0.1%
היבריד

חסר במלאי

T22.6%
C0.1%
אינדיקה
אינדיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן