גוסט טריין הייז

זן גוסט טריין הייז קנאביס סאטיבה

THC 21%-25%

סאטיבה

גוסט טריין הייז (Ghost Train Haze) הוא זן קנאביס בעל אופי סאטיבה דומיננטי שנוצר מהכלאת נווילס ראק (Neville’s Wreck) וגוסט או ג׳י (Ghost OG). הוא מגיע מארה״ב שם זכה בפרסי גביע קנאביס ואהדה מקהילות מטופלים בקנאביס רפואי ברחבי המדינה. לתפרחות שלו יש ארומה וטעמים מתוקים ואורניים עם נגיעות הדר והשפעה אופורית ופסיכואקטיבית חזקה.

השפעה: אופורי, מרפה שרירים, מרגיע

טעמים: מתוק, אורני, הדרי


גנטיקת גוסט טריין הייז פותחה על ידי רייר דנקנס (Rare Dankness), קולקטיב מגדלים מרחבי העולם שבסיסו הוקם בארה”ב ב-2010. למעשה הגנטיקה מהווה את אחד מזני הדגל של החברה. כדי לפתח אותה המגדלים של רייר דנקנס השתמשו בגוסט או ג׳י – פנוטיפ ייחודי של או ג׳י קוש (OG Kush), בנוסף לנווילס ראק – שילוב של נווילס הייז (Neville’s Haze) עם טריינראק (Trainwreck). גוסט טריין הייז אמנם היה אחד הפיתוחים המוקדמים של החברה, אך זה לא הפריע לו לזכות בפרסי גביע קנאביס שונים ב-2013 ו-2014, ממש עם יציאתה לשוק ברחבי ארצות הברית. הזן אסף במרוצת השנים ביקורות טובות מכל העולם על טעמו הייחודי והשפעתו המסייעת למגוון מצבים רפואיים. 

הכי קרוב לאו ג׳י

גוסט טריין הייז מאופיין בתפרחת עם ניחוח מתוק ונוכחות אורנית חזקה שמשלבת בתוכה גם תווים הדריים המזכירים לימון. תווי ההדר ניכרים ומתחזקים במיוחד לאחר עיבוד התפרחת.  הטעם אורני בעיקרו ומתוק אך מקנח עם סיומת הדר לימונית עדינה. הטרפנים הדומיננטיים המאפיינים את הגנטיקה הם טרפינולן, מירסן, פינן, לימונן וקריופילן

סאטיבה מרגיעה

גוסט טריין הייז הוא זן קנאביס עוצמתי בעל ריכוזי THC שנעים בין 21% ל-25%. הוא מומלץ בעיקר לצרכנים מנוסים, ומפורסם באפקט חזק במיוחד שלא משאיר גם את הוותיקים אדישים אליו. השפעתו אופורית ופסיכואקטיבית, אך בשונה מזני סאטיבה רבים גוסט טריין הייז מרפה את טונוס השרירים ומרגיע את הגוף והנפש. עם זאת, הוא עדיין מומלץ לצריכה בעיקר בשעות היום. הזן מתאים במיוחד למתמודדים עם הפרעות חרדה, דיכאון, פוסט טראומה, הפרעות קשב וריכוז, גלאוקומה והפרעות היפראקטיביות. 


מצאו מוצרי גוסט טריין הייז

סאטיבה
T23.1%
C0.1%
50% הנחה
50%-

חסר במלאי

3.4 out of 5
149 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן