באבא קוש

זן באבה קוש קנאביס אינדיקה

THC 15%-22%

אינדיקה

באבא קוש (Bubba Kush) הוא זן בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר בתחילת שנות התשעים ככל הנראה מהכלאת נורת׳רן לייטס (Northern Lights) עם זן קוש (Kush) קלאסי. באבא קוש מגיע מידיו המוכשרות של מאט ״באבא״ ברגר ותחילה היה זמין בייחורים בלבד. עם זאת, ברגר הזריע את הגנטיקה ואפשר את השכפול שלה. הגנטיקה מפיקה תפרחות בגודל קטן – בינוני עם ארומה עדינה וטעם מתוק – חריף. הפרופיל הקנבינואידי מתאים למטופלים מנוסים וחדשים כאחד ומייצר השפעה מנמנמת המשרה שלווה עמוקה.

השפעה: מרגיע, שינה

טעמים: קפה, שוקולד


באבא קוש נוצר על ידי מאט ״באבא״ ברגר. מאט הוא מגדל אגדי מארה״ב שאחראי גם פיתוח או ג׳י קוש (OG Kush) ופרפל קוש (Purple Kush). לשם פיתוח הבאבא קוש, ברגר גידל זרעים ייחודיים של נורת׳רן לייטס שהוא קיבל ממכר שלו בניו אורלינס, לואיזיאנה. את הזרעים הוא גידל בביתו בפלורידה, בחוף המזרחי של ארה״ב, והוא כינה את צאצאי הנורת׳רן לייטס הייחודיים האלו ״באבא״. ב-1996 הוא הביא את באבא ללוס אנג׳לס, ללב החוף המערבי של ארה״ב. במהלך שהייתו בלוס אנג׳לס, באבא של ברגר הופרה מאבקני צמח קוש עם פרחים זכריים, וכך נוצר באבא קוש.

קקאו פירותי

לבאבא קוש פרופיל טרפנים המתאפיין בדומיננטיות של טרפינולן, קריופילן, מירסן, נרולידול, פינן, יומולין ולימונן. הוא מפורסם בארומה עדינה ומתונה שמקבצת בתוכה תווים מיוחדים שבונים ניחוח המזכיר קפה או שוקולד. לעומת הניחוח העדין של תפרחות חיות, עישון או אידוי פרחי באבא קוש משחרר ארומה חריפה לאוויר. להבדיל מהרכב טרפנים וארומה יוצאי דופן, באבא קוש מתאפיין בטעם צפוי לזני קוש דומיננטיים. הזן חריף אך מכיל גם מעט תווים מתוקים. חוויית העישון חזקה – היא מגרה באופן מוגבר יחסית את הגרון וכלי הנשימה וככל הנראה תגרור שיעול.  

מרגיע ומרדים

באבא קוש הוא זן קנאביס עתיר THC המפיק ריכוזים הנעים בין 15% – 22% מהקנבינואיד הפסיכואקטיבי המפורסם. למרות שהוא נחשב עוצמתי, הוא מתאים למטופלים מנוסים וחדשים כאחד. תפרחות באבא קוש מייצרות אפקט מרגיע המשרה שלווה עמוקה ואופורית המגרה שינה ומנמנמת ביעילות. בהתאם, הגנטיקה מתאימה למטופלים הסובלים מדיכאון, פוסט טראומה ובעיות שינה במיוחד. למרות זאת, מטופלים רבים מדווחים על היעילות של הגנטיקה גם בעידוד תיאבון ובסיוע בהתמודדות עם כאבים חזקים.


מצאו מוצרי באבא קוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן