אקפולקו גולד

זן אקפולקו גולד קנאביס סאטיבה

THC 19%-23%

סאטיבה

אקפולקו גולד (Acapulco Gold) הוא זן מקור מקסיקני מפורסם בעל אופי סאטיבה שקיבל את שמו בזכות גוון חום זהוב שמאפיין את התפרחות. זהו אחד הזנים הדרום אמריקאיים המוכרים ביותר בעולם. התפרחת המקסיקנית הזהובה תועדה לראשונה בארה״ב בשנת 1964 כאשר הפכה למוצר מוביל בשוק שהיה אז רווי תפרחות מקליפורניה. מאז, הכינוי אקפולקו גולד הפך לשם נרדף לקנאביס מקסיקני מובחר. 

השפעה: אופוריה, אנרגטי, יצירתיות

טעמים: הדרי, אורני, מתוק, חריף


אקפולקו גולד צמח באופן טבעי למרגלות הרי גררו (Guerrero), שליד עיר הנמל אקפולקו במקסיקו. הזן שעם השנים כונתה ״אחד מזני הקנאביס הטובים בכל הזמנים״ כבש את השוק האמריקאי בסערה ב-1964 ולא עזב מעולם. אקפולקו גולד נבחר להיות אחד מזני המקור בפיתוח סקאנק #1 (Skunk #1) – עמוד השדרה של ענף פיתוח זני הקנאביס המודרניים. הצמחים המקסיקניים המקוריים מפורסמים באופי סאטיבה מקורי, כלומר – מבנה גבוה, תפרחת דלילה ואוורירית וזמן פריחה ממושך ביותר. לעומתם, רוב זני אקפולקו גולד המשווקים כיום הם תוצאה של הכלאה שנועדה להגדיל את התפרחת ולקצר את זמן הפריחה. 

עץ הדרי

אקפולקו גולד מפורסם בתפרחות חומות – זהובות המדיפות ארומה אורנית שמזכירה גזעי עצים וממשיכה לתווים טרופיים עם נוכחות הדרית דומיננטית של קליפת לימון. הטעמים מתוקים וחריפים בעיקרם. בדומה לניחוח, הטעם מתרכז בתווי אורן עציים חזקים ונוכחות הדרית נעימה עם סיומת טרופית מתוקה. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בגנטיקה הם טרפינולן, קריופילן, מירסן, אוסימין ופינן.

אנרגטי ומעורר

אקפולקו גולד הוא זן קנאביס עוצמתי שמפגין ריכוזי THC שנעים בין 19% ל-23% ולכן מתאים לצרכני קנאביס שאינם רגישים לאפקט הפסיכואקטיבי של הצמח. הוא מתאים לצריכה בשעות היום. השפעתה אנרגטית ויתכן כי צריכתו לקראת השינה תקשה על הירדמות. האפקט שלו מעורר מצב רוח נעים, מזרז את קצב המחשבה אך עם זאת משרה ריכוז מרגיע שמעודד יצירתיות. אקפולקו גולד מתאים בעיקר למתמודדים עם דיכאון וכמו כן בעיות קשב וריכוז.


מצאו מוצרי אקפולקו גולד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן