אפגן הוויאן

זן אפגן הוויאן קנאביס אינדיקה

THC 18%-22%

אינדיקה

אפגן הוויאן (Afghan Hawaiian) הוא זן אינדיקה דומיננטי שמטופח באופן רשמי בקנדה על ידי תאגיד הקנאביס הרפואי אורגניגרם (Organigram). הגנטיקה פותחה על ידם מהכלאת יו קיי צ’יז (UK Cheese) עם לבנדר (Lavender), אך נראה כי יש לזן גם גרסאות אחרות, מוקדמות יותר. הזן כיעיל במיוחד בסיוע לתפקוד הנוירולוגי ולמתמודדים עם התקפי עוויתות. למרות אופי אינדיקה דומיננטי, הוא מכיל מנעד השפעות המשלב גם תחושות שאופייניות יותר לזני סאטיבה. הזן מספק השפעה מרגיעה שמעלה את מצב הרוח, משרה יצירתיות אך בד בבד גם עוטף ברוגע עמוק. הוא מתאפיין בטעם אדמתי מתוק וגבינתי ובארומה הולמת וייחודית מאוד.

השפעה: אופוריה, מרגיע, יצירתיות

טעמים: מתוק, אדמתי, גבינתי


גנטיקת האפגן הוויאן מטופחת בימים אלה על ידי חברת אורגניגרם. אך זן דומה בשם האוויין אפגן פותח על ידי בנק זרעים בשם אקספרט סידס (Expert Seeds) מאותם זני מקור טרם הקמת החברה. בנוסף, גם סומה (Soma Seeds) המגדל ההולנדי המפורסם פיתח זן עם שם זהה עוד קודם לכן. סומה פיתח אפגן הוויאן מהכלאת היבריד פראי מהוואי עם אינדיקה אפגנית והשתמש בו כזן מקור לגנטיקת הלבנדר המפורסמת שלו. כיוון שחברת אורגניגרם טוענת שהיא פיתחה את אפגן הוויאן שלה מהכלאת לבנדר עם יו קיי צ׳יז, ניתן להניח כי הגנטיקה של סומה קדמה את זו של אורגניגרם.   

מתוק, אדמתי וגבינתי

תפרחות אפגן הוויאן מדיפות ארומה מתקתקה המשלבת ניחוח גבינתי עם תווי אדמה עדינים לריח ייחודי ונעים שקשה לשכוח. למעשה, הניחוח המאופיין עם גנטיקה זו הוא אחד המאפיינים הבולטים ביותר שלה. הארומה ממשיכה גם לטעם דומה אך מורכב ועשיר אפילו יותר. הטעם מתחיל במתיקות פירותית עדינה שמתעצמת לטעמי גבינה חריפים ונסגרת עם תווי אדמה נעימים הנשארים זמן רב בחלל הפה. הזן מפורסם בדומיננטיות של לימונן, קריופילן, מירסן, לינלול, יומולין ופינן.

אינדיקה לעבודה

אפגן הוויאן מאופיין בריכוזי THC שנעים בין 18% – 22%. זהו זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי, וככזה הוא מומלץ בעיקר לשעות הערב. יחד עם זאת, השפעתו לא מרדימה במהרה ומשלבת בתוך חוויה אופורית רגועה ושלווה גם תחושות המאופיינות לרוב עם גנטיקות סאטיבה. אפגן הוויאן ישרה שלווה וירומם את מצב הרוח, יקל על יצירה, ישחרר את הדמיון ויפיג מתחים וחרדות חברתיות. למרות שריכוזי ה-CBD בו זניחים, הוא מומלץ וזוכה לאהדה בקרב מטופלים מרחבי העולם המתמודדים עם אפילפסיה, התקפי עוויתות ותסמונות נוירולוגיות שונות.


מצאו מוצרי אפגן הוויאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן