אליאן סינמינט

זן אליאן סינמינט קנאביס אינדיקה

THC 20-26%

אינדיקה

אליאן סינמינט (Alien SinMint) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת אליאן או ג׳י (Alien OG) וסינמינט קוקיז (SinMint Cookies). התפרחות שלו גדולות ובעלות ניחוח אדמתי ואורני. הוא מרומם מצב רוח אופורי נעים, מרגיע את טונוס השרירים, עוזר בשיכוך כאב ומשרה תחושת עייפות עמוקה. 

השפעה: אופוריה, מרגיע, מרפה שרירים, שינה

טעמים: אורני, אדמתי, טרופי


אליאן סינמינט נוצר על ידי סין סיטי סידס (SinCity Seeds), חברת גנטיקות קנאביס מלאס וגאס. לשם פיתוח הגנטיקה, החברה השתמשה בשני זנים עם קשר הדוק לעיר החטאים; הראשון הוא אליאן או ג׳י, צאצא של או ג׳י קוש (OG Kush) שפותח בלאס וגאס והוכלא עם זנים מקומיים. הזן השני הוא אחד מזני הדגל של סין סיטי סידס – סינמינט קוקיז, שמקורו בגירל סקאוט קוקיז (Girl Scout Cookies) שגם הוכלא עם גנטיקות מובחרות שפותחו בלאס וגאס. 

אורני ומעקצץ

לאליאן סינמינט תפרחת קנאביס נפוחה בעל מבנה חלק אך קליל ואוורירי בגוונים ירוקים כהים שבתנאי גידול מסוימים הופכים לסגול עמוק. לפרחים ארומה אדמתית עם עקצוץ אורני קל. בעיבוד התפרחת תווי האורן מתחזקים, משתלטים על הארומה והופכים אותה למעין מנטה חזקה. הטעמים שלו גם כן אדמתיים, אורניים ובעלי עקצוץ מנטול קל. הטרפנים שמאפיינים את הזן עם זאת הם פינן, קריופילן, ולימונן.

מעודד ומרגיע

אליאן סינמינט מפורסם בריכוז THC שנע בין 20% ל-26%. זהו יחס גבוה שמתאים לצרכני קנאביס מנוסים או מטופלים שנדרש להם מינון גבוה. אליאן סינמינט הוא אינדיקה דומיננטית ומתאים לשימוש בשעות הערב והלילה. ההשפעה שלו אכן משרה עייפות חזקה, אך לא לפני שהוא מרומם מצב רוח נעים, מרפה את טונוס השרירים ומרגיע כאבים כרוניים קלים עד קשים. אליאן סינמינט הוא זן המומלץ ומתאים במיוחד למתמודדים עם בעיות שינה, כאבים, דיכאון והתקפי עווית.


מצאו מוצרי אליאן סינמינט

T24.4%
C0.1%
היבריד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן