אייס קרים קייק

זן קנאביס אייס קרים קייק אינדיקה

THC 22%-25%

אינדיקה

אייס קרים קייק (Ice Cream Cake) הוא זן קנאביס אמריקאי בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת ג׳לטו #33 (Gelato #33) עם וודינג קייק (Wedding Cake). שני זני המקור ואייס קרים קייק עצמו מגיעים מבתי טיפוח ששמים דגש חזק מאוד על הארומות והטעמים בגנטיקות שלהם. בהתאם, הזן מפורסם בארומת וניל נעימה ופרופיל טעמים מורכב ועשיר המתלווה אליה. בנוסף לחוויית צריכה נעימה הגנטיקה ידועה גם במקבץ אפקטים המספק רוגע, מרומם את מצב הרוח ואף תורם ליציבות שינה. 

השפעה: מרגיע, שינה, מצב רוח

טעמים: מתוק, וניל, גבינתי


כמו זני המקור שלו – וודינג קייק וג׳לטו #33, אייס קרים קייק הוא זן קנאביס שנולד בקליפורניה, ארה״ב. אייס קרים קייק מגיע מחברת גנטיקות שנקראת סיד ג׳אנקי (Seed Junky). הם אחראים על וודינג קייק, ג׳לטו #33. ועל מגוון הכלאות מעניינות נוספות שברוב המקרים פותחו מגנטיקות מקור של קוקיז (Cookies).  וודינג קייק וג׳לאטו שניהם מהווים זנים שהתפרסמו בזכות פרופיל טעמים וארומות מתוק וייחודי, וכפי הנראה אייס קרים קייק לא נפל רחוק מהעץ.

גביניות וניל

אייס קרים קייק מפורסם בפרופיל טרפנים שמפגין דומיננטיות של לימונן, קריופילן ולינלול. כבר מהנתונים ניתן לשים לב לנוכחות גבוהה יחסית של טרפנים האחראים לקשת של טעמים מתוקים, והתפרחת מספרת את אותו הסיפור. הזן מדיף ארומה מתוקה של וניל שמתלווה אליו נגיעה גבינתית עדינה. הטעם של התפרחת דומה ומזכיר מאפה וניל וגבינה מתוקה. הטעם המתוק נשאר בפה זמן רב לאחר עישון או אידוי תפרחות אייס קרים קייק. 

קינוח לפני שינה

גנטיקת אייס קרים קייק ידועה בפרופיל קנבינואידי המייצר בעיקר THC בריכוז הנע בין 22% – 25% ברוב המקרים. אם היה לכם יום ארוך ואתם רק מחכים להגיע הביתה כדי לסיים אותו – אייס קרים קייק הוא בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. זהו זן עוצמתי בעל השפעה המתאימה לחצי השני של היום. הוא מרגיע, מעלה מצב רוח ומכין את הנהנים ממנו לשינה נעימה שתתקרב ככל שההשפעה תתקרב לקיצה. הגנטיקה מומלצת במיוחד למטופלים הסובלים מבעיות שינה, כאבים כרוניים, מיגרנות, דיכאונות וחרדות.  


מצאו מוצרי אייס קרים קייק

T16.8%
C0.1%
אינדיקה
42% הנחה
42%-

חסר במלאי

T24.5%
C0.1%
סאטיבה

חסר במלאי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן