בלאק צ’רי פאנץ’

זן בלאק צ'רי פאנץ' קנאביס אינדיקה

THC 24-25%

אינדיקה

בלאק צ’רי פאנץ’ (Black Cherry Punch) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שנוצר מהכלאת פרפל פאנץ’ (Purple Punch) ובלאק צ’רי פאי (Black Cherry Pie). הוא פותח בקליפורניה ובמהרה הפך מוכר ברחבי העולם בזכות הנראות הייחודית שלו, השפעותיו וחוויית צריכה עשירה בטעם פירותי מרענן ויוצא דופן. תפרחות בלאק צ’רי פאנץ’ דחוסות, בעלות צבעוניות מעניינת שמושכת את העין. הארומה שלו אורנית, פירותית ומתוקה, והשפעתו אופורית, מפיגה מתחים, משרה עייפות ועוזרת לשכך כאבים.

השפעה: אופוריה, מרגיע, שינה

טעמים: אורני, פירות יער, מתוק 


בלאק צ’רי פאנץ’ פותח על ידי סימביוטיק ג’נטיקס (Symbiotic Genetics), חברת קנאביס מקליפורניה שפיתחה גם את מימוזה (Mimosa) וצ’רי פאנץ’ (Cherry Punch). הזן פותח מהכלאת שתי גנטיקות אמריקאיות פופולריות. הראשונה היא פרפל פאנץ’, זן עם צבעוניות סגולה שנוצר מהכלאת או ג’י קוש (OG Kush) וגרנדדי פרפל (Grandaddy Purple). השניה היא בלק צ’רי פאי, גם כן של סימביוטיק. ראוי לציין שגם אין-האוס ג’נטיקס (In-House Genetics), חברת קנאביס נוספת מקליפורניה, מחזיקה גרסה של בלאק צ’רי פאנץ’ שפותחה מאותם זני מקור.

אורן ופירות

תפרחות בלאק צ’רי פאנץ’ מאופיינות בצבעוניות בולטת וייחודית הנעה בין סגול כהה ועמוק לירוק ליים בהיר עם שכבת טריכומות עבה שעוטה גוון זהוב ודהוי. הניחוח שלהן אורני חזק ואפילו מעט חריף שמשלב גם נוכחות מתוקה עם תווי פירות יער ודובדבן. בעיבוד הפרחים ניתן להרגיש כיצד הצד הפירותי בארומה מתחזק ומתעצם. הטעם מספק חוויה הפוכה. תחילה הוא מתקתק ופירותי ולקראת סוף הנשיפה אורני וחריף. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן זה הם קריופילן, לימונן, יומולין, לינלול ומירסן.

אופורי ומנמנם

בלאק צ’רי פאנץ’ נחשב לזן עתיר THC. הוא מפיק בין 24% ל-25% ומומלץ לצרכנים ומטופלים המעוניינים בתפרחת עשירה ב-THC. יחד עם זאת, יש לו גם ריכוז CBD מרשים שנע באזור 3%. הזן מתאים לשימוש בעיקר בשעות הערב בזכות השפעה מנמנמת ומרגיעה במיוחד. בלאק צ’רי פאי משרה אופוריה שמפיגה מתחים, משחררת לחץ עודף ולאט לאט מקדמת תחושת עייפות. בצד הפיזי, בלאק צ’רי פאנץ’ עוזר להתמודדות עם כאבים כרוניים, אובדן תיאבון ובעיות שינה. בהתאם, הוא מתאים למתמודדים עם דיכאון, פוסט טראומה, אובדן תיאבון, כאבים כרוניים, בעיות שינה וקשיי הירדמות.


מצאו מוצרי בלאק צ’רי פאנץ’

T23.5%
C0.1%
אינדיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן