אייס קרים דרים

זן אייס קרים דרים קנאביס אינדיקה

THC 23%

אינדיקה

אייס קרים דרים (Ice Cream Dream) הוא זן קנאביס בעל אופי אינדיקה דומיננטי שפותח מהכלאת הזנים וויט טאהו קוקיז (White Tahoe Cookies) ומאת׳רטונג (Mothertongue). הוא פותח בוושינגטון, ארה”ב ומשווק הן על ידי חברות קנאביס רפואי והן למטרות פנאי ברחבי המדינה. אייס קרים דרים משלב השפעה אופורית עם רוגע ושלווה עמוקה שמשככת כאב ומרפה שרירים. הטעמים והארומות שלו טרופיים ומתוקים, מזכירים מלון, דבש ומעט נגיעות חריפות בטעם חשיש.

השפעה: משכך כאב, מרגיע, מקל בחילות

טעמים: טרופי, דבש, חריף


אייס קרים דרים פותח על ידי ג’ינקס פרוף ג’נטיקס (Jinx-Proof Genetics), חברת גנטיקות הקנאביס של מגדל הקנאביס ג’ינקס פרוף. החברה אחראית על עוד עשרות גנטיקות קנאביס וביניהן זן האינדיקה המפורסם ניין פאונד האמר (9lb Hammer). אייס קרים דרים פותח מהכלאה של שתי גנטיקות אמריקאיות: ווייט טאהו קוקיז ומאת׳רטאנג. ווייט טאהו קוקיז הוא זן אינדיקה עטור פרסים, שמקורו בהכלאת פנוטיפים שונים של או ג׳י קוש (OG Kush) וגירל סקאוט קוקיז (Girl Scout Cookies). מאת׳רטאנג לעומתו הוא זן סאטיבה דומיננטי שנוצר ע״י ג׳ינקס פרוף מהכלאת צאצאי או ג’י קוש עם גנטיקות אפגניות.

חשיש טרופי

תפרחות אייס קרים דרים בעלתו מבנה קשיח וצבעי ירוק, סגול ובורדו כהה ועמוק. הארומה שלו עוצמתית ומאופיינת בתווים טרופיים מתוקים המזכירים לימון ודבש. לאחר גריסה או עיבוד התפרחת עולים תווים חריפים המזכירים חשיש שנשרף. הטעמים גם כן מתחילים במקבץ מתוק וטרופי ומקנחים בסיומת חריפה. הטרפנים הדומיננטיים הנפוצים בזן זה הם קריופילן, לימונן ולינלול.

מרומם ברוגע

אייס קרים דרים מפיק ריכוזי THC שנעים סביב 23%. זהו ריכוז גבוה המתאים למטופלים ותיקים וצרכני קנאביס שמנוסים עם גנטיקות עתירות THC. הזן מתאים לשימוש בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה. השפעתו מרוממת אופוריה ומצב רוח טוב המתלווה לרוגע כבד שמתפשט ברחבי הגוף ומפיג ביעילות גם לחצים ומתחים נפשיים. נוסף על כך, השפעתו משככת כאבים ומדכאת בחילות והקאות. אייס קרים דרים מומלץ למתמודדים עם דיכאון, חרדות, כאבים כרוניים, בחילות, הקאות ותיאבון ירוד.


מצאו מוצרי אייס קרים דרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם!
דילוג לתוכן